Meiden, ik WEET dat LH altijd in je lichaam schommelt en altijd aanwezig is in je lichaam, MAAR...omdat ik nog veel te vroeg ben voor een zw test, ben ik 3 dagen geleden begonnen met ovu testen ( JA ik heb testdrang! ) Mijn ovu testen rondom eisprong zijn bijna allemaal wit, alleen dag voor en dag na de piek, zie ik pas een streep! En uiteraard op de dag zelf een knaltest. Nu zijn deze testen dus van de afgelopen 3 dagen...en zie dat ze oplopen. Zou dit eventueel iets KUNNEN betekenen?? Omdat LH en HCG bijna identiek zijn behalve dus dat LH altijd in het lichaam zit.... Het is voor mezelf gewoon een experiment
Dit zegt niks. Op de onderste vind ik het overigens meer een vlek dan een streep. Je zit nu op 6 dpo (je posi ovu was dus 8 dagen geleden?). Dan is het vruchtje waarschijnlijk nog niet ingenesteld (tussen 5 en 10 dpo) en zonder innesteling geen hcg. Pas een dag of 2 na innesteling komt hcg in zeer kleine hoeveelheden in je urine. Mijn inziens betelenen de strepen dus helemaal niks die je nu hebt. Heb je al eens eerder op 6 dpo een ovu test gedaan??
Mijn eisprong is 27 feb geweest...dat zie ik op mijn temp kaartje. Dag ervoor flinke daling gehad en de 27e weer flinke stijging. Ik heb 2 en 3 maart roze afscheiding gehad...eventueel innestelingsbloeding? Want ik heb nog nooit eerder roze afscheiding gehad. Heb idd eerder voor nod ovu testen gebruikt, maar die bleven wit.
Ik ook hoor Juul. Het scheelt dat ik af en toe hele andere dingen aan mijn hoofd heb, dan is er soms zomaar een dag extra voorbij
Ja alleen de reden waarom is niet leuk bij jou Vanavond vroeg onder de wol jij! Hoe voel je je verder??
We hebben nog een etentje vanavond, dus zal wel niet zo heel vroeg worden. Het gaat verder eigenlijk best goed. Het leven ging vandaag gewoon door alsof er niets gebeurd was. Heel gek eigenlijk. We zijn ook al wel wat gewend, dat zal schelen en mijn dochter had een turnwedstrijd, dat was ook afleiding. Ben alleen dan wel bang dat de stress van de laatste tijd dan weer geen positieve invloed heeft op de innesteling, maar ja, kan er niets aan veranderen, behalve weer afwachten. We lopen gelijk, dus samen in de wachttijden
Ja dat lijkt me ook best gek...maar ja aan de andere kant, misschien ook beter zo? We wachten het gewoon samen gezellig af Pat...zit niks anders op