Ovulatietest zwanger en kids

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lisan86, Mar 26, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisan86

Lisan86 Actief lid

Jan 5, 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben deze ronde gestart met de ovulatietesten van zwanger en kids. Hiervoor een ronde met die van de action geprobeerd maar kreeg daar geen duidelijke knaller op. Nu zit ik vandaag op cd10. Tot nu toe een erg onregematige menstruatieculyclus gehad. Maar volgens mij heb ik nu al een bijna positieve test. Willen jullie meekijken en kunnen jullie inschatten wanneer ik een duidelijke knaller kan verwachten?

Attached Files:

2. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Die kan nog veel positiever!!
    Heb ze zelf van one step, maar lijken daar wel op. Vanochtend nog een positieve test en dat op 12 dpo...(zie mijn topic 12 dpo....)
    Nog even doortesten. Kan evengoed dat je vanavond positief test.

Dit waren die van mij

3. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Hier kun je nog niks over zeggen. Ik heb ook weleens op cd 10 zo'n testje gehad en dezelfde ronde op cd 17 ineens een knaller.

Z&k dipsticks geven bij mij echt megaknallers, de teststreep veel donkerder dan de controlestreep.

Gewoon doortesten dus ;)

4. Lisan86

Lisan86 Actief lid

Jan 5, 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Omdat ik de vorige keer met de actiontest geen knaller had en hem dus gemist heb, ben ik ban dat ik hem nu weer mis! Ik blijf gewoon doortesten en hoop op een echt duidelijke knaller!!!

5. Nextstep

Nextstep Bekend lid

Oct 29, 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Dit was de mijne toen hij inene knalde!! 😁 (De bovenste)
    Kan dus nog veel duidelijker!

View attachment 496392

Share This Page