Wie kan deze leek aub helpen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tilleke, 23 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hoi meiden ben ik weer,
    Maar heb echt even jullie advies nodig als kenners 😉
    Ben echt een leek als het gaat om ovu testen en dit is de eerste keer.
    Zie foto..wat wil dit zeggen? Dat ik mijn piek heb gehad en een deze dagen mijn ei zal zijn? Aangezien de testen vanmorgen positief waren lijkt me en vanmiddag weer stuk lichter..
    Ik heb gisteren avond geklust met mijn vriend. Vanavond en morgen dan ook? Zal het dan kans hebben?
    Gisteren bij het klussen wel pijn aan baarmoeder en erg gevoelig. Misschien kan dat ook ergens mee te maken hebben gehad?
    Alvast bedankt voor jullie hulp!!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Je ei springt tussen nu en maandag. Ik zou het dus morgen nog een keer gezellig maken.

3. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Oke Thanks! Maar is het niet raar dat hij nu dan weer af loopt?
    En wat zou die pijn die ik heb gehad gisteren avond kunnen zijn geweest..?
    Sorry maar ben beetje onzeker als het om die testen gaat hihi.

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Heel normaal dat hij nu weer afloopt. Die pijn kan de laatste groeipijn van je eitje zijn

5. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Nog iemand die er iets van vindt?:)

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die van vanmorgen is positief, mits je geen eerste ochtendurine hebt gebruikt. De meeste ovulatietesten mag je namelijk niet met eerste ochtendurine doen. LH is in de nacht standaard hoog aanwezig waardoor je dan valspositieve ovulatietesten kunt krijgen.

Binnen 48 uur na positieve ovulatietest vindt je eisprong plaats, dus uiterlijk maandag. Zou sowieso morgen en maandag nog even aan de slag gaan.

7. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ben het helemaal met bovenstaande eens. Dat je test weer afloopt hoort zo. Je LH-piek is immers maar kort. En 1-2 dagen erna heb je je ovulatie. Ik denk ook dat je de laatste groeispurt van je ei gevoeld hebt. Dus ik zou ook nog wat klussen dit weekend. Vanavond als je zin hebt lijkt me prima. Of morgen. Mag ook :) sperma kan aardig lang op een ei wachten.

8. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Oke Thanks meiden!
    Die van 9.00u heb ik me 2e of 3e wc moment vanmorgen gebruikt.
    Vinden jullie die van 11.39u ook nog positief?
    Ja zat er ook aan te denken..deed echt wel zeer. Moet zeggen dat ik het op een enkel krampje na sinds vandaag niet meer zo heb dus lijkt of de druk er af is ofzo..

9. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Die van 09:00 is even donker als de controle. Die van 11:30 net niet meer. Maar dat is ook logisch aangezien die van daarna duidelijk negatief is. Dus: laat de testen los, pak je man vast en dan is het weer afwachten! Ik hoop dat je over twee weken (en een beetje) weer testen komt showen :D

10. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Nou we hebben er gisteren gebruik van gemaakt! En vanavond mag hij ook weer!;)
    Inderdaad heb ook niet meer getest maar er gewoon lekker gebruik van gemaakt!!
    Ik denk zelf namelijk dat vrijdag avond/nacht mijn piek was omdat ik zulke steken en krampen had. Dus als in toen had getest mijn piek had en vanaf de ochtend af zwakte.
    Ik hoop het ook dat ik ze in handen heb Bioluun!
    En dan kom ik ze showen:D:D

Deel Deze Pagina