Wel of niet zwanger? Foto zwangerschapstest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by suusinfuus, Oct 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusinfuus

Nov 8, 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi hoi!

Ik moest tussen vrijdag en gisteren ongesteld worden... dit ben ik nog niet geworden... vanmorgen had ik een afspraak bij de dokter omdat ik nu een jaar gestopt ben met de pil maar nog niet zwanger... afspraak gemaakt bij de gyn voor volgende week... maar ik was dus nog steeds niet ongesteld! Wel hele lichte bruine afscheiding maar veeeel minder dan normaal echt minimaal... nu dacht ik laat ik een test doen want dan ben ik daarna ongesteld dat is dus altijd zo haha en opeens zag ik een licht streepje! (Test van de action) daarna twijfelde ik omdat hij zo licht was dus dacht doe die van de kruidvat... weer een licht streepje! Nu ben ik alleen bang dat ik zwanger was en nu niet meer omdat ze na de nod nog steeds zo licht zijn en die van de kruidvat heel gevoelig... wat is jullie mening?

Ik heb vandaag ook steeds kramp in me buik zoals ik altijd heb als ik ongesteld ben... dus ben heel bang!
    Morgen ochtend doe ik zoiezo nog een test maar dacht vraag toch jullie mening...

Groetjes Suzanne

Attached Files:

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Lijken mij duidelijke testen! zolang je geen rood verlies is het goed toch :)

Hopelijk lopen je testen mooi op!
    gefeliciteerd!

3. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

Oct 16, 2013
    3,060
    2,403
    113
    Female
    Die zijn best duidelijk hoor. Je bent gewoon zwanger volgens mij, want ik zie bij beide testen een tweede streep!

Een voorzichtige gefeliciteerd!

4. suusinfuus

Nov 8, 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ik hoop het zoooo!

Morgen zijn mijn vriend en ik 5 jaar samen dus als het morgen ochtend een goede test is krijgt hij het beste kadootje ooit! En ik natuurlijk ook hahaha

5. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

Jun 14, 2014
    1,104
    83
    48
    Dat zijn prachtige testen hoor! Hoop dat het goed blijft gaan zo, en je de MMM niet in hoeft!

6. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

Apr 10, 2016
    866
    3
    0
    Heb je wel regelmatige cyclussen dan ? Je kan zomaar ineens bv 28 dagen en dan 40 hebben ofzo dan ben je net op je nod of nog ervoor

Zou even een digitale doen

7. suusinfuus

Nov 8, 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Jaa al vanaf vorig jaar heel netjes regelmatig... en ik voel me eisprong ook altijd heel goed... heb alleen net weer een test gedaan weet niet waarom want was in 1 uur al 3 keer naar de wc geweest maar die was dus negatief :(

8. Mel7

Mel7 Bekend lid

Apr 12, 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dan was je urine misschien niet geconsentreerd genoeg, probeer alleen op dezelfde tijden(liefst met ochtendurine) te testen elke dag of 2 dagen

9. Dege

Dege Bekend lid

Jul 3, 2014
    853
    1
    18
    Mooi streepje hoor! Gefeliciteerd!

10. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

Ik wil je niet onnodig bang maken, maar ik vind het eerliji gezegd niet echt hoopvol klinken. Mijn miskraam begon een jaar geleden ook met bruin bloed, menstruatiekrampen en een lichte test na NOD.
    Ik zou vragen om een bloedtest of echo om te zien of er nog sprake is van een zwangerschap.
    Succes!

11. suusinfuus

Nov 8, 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Heb liever dat jullie eerlijk zijn dan dat er wat mooi van word gemaakt toch hahahah dus bang maken doe je niet

Bruine afscheiding is nu al 1,5 dag helemaal weg en daarvoor was het heeeel minimaal...
    Maar net wel een test gedaan weer van de kruidvat en die was ook weer heel licht... dus het is erg spannend haha de reden dat ik zoveel test nu is omdat mijn vriend en ik vandaag 5 jaar samen zijn dus hoopte natuurlijk op een goede knallende test die ik hem dan vandaag kon geven haha maar het positieve is... ik kan zwanger worden dus hoe het ook afloopt nu het ziet er positiever uit als gisteren ochtend toen ik bij de dokter zat om een verwijzing te vragen naar de gynaecoloog omdat het niet lukte hahha

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Spannend! je HCG verdubbeld ongeveer elke 48 uur, dus hij zal niet van de een op andere dag gaan knallen.. je kan het beste elke 2 dagen testen..
    Maar, je hebt al 3 positieve testen gehad dus ik denk dat je op de valreep gewoon zwanger bent hoor! dus gewoon je vriend een leuk cadeau geven vandaag

13. suusinfuus

Nov 8, 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi hoi

Nog even een update! Ik heb net een cb gedaan en die zegt 2-3 weken zwanger :D dus heb er nu een iets beter gevoel over :D

14. Liefje91

Liefje91 Actief lid

Apr 20, 2016
    220
    100
    43
    Amersfoort
    Fijn! Van harte gefeliciteerd!

15. summer22

summer22 Fanatiek lid

May 24, 2014
    1,007
    130
    63
    Gefeliciteerd! Wat een fijn nieuws. En gelukkog geen MMM in 😊

16. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,825
    18,545
    113
    Female
    Ohh fijn zeg! Net op het moment dat je een afspraak had gemaakt.. hoop dat het goed blijft gaan en dat je een fijne zwangerschap hebt..gefeliciteerd :)

17. suusinfuus

Nov 8, 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Bedankt iedereen! Ik durf de afspraak nog niet af te zeggen hahaha dacht kijk tot maandag even aan :p

Net het kadootje gegeven... hij was helemaal verbaasd haha echt heel leuk!

Voor iedereen die nog niet zwanger is... jullie zijn fantastische vrouwen en ik hoop echt dat jullie ook heel erg snel geluk hebben!

18. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Wat fijn, die bevestiging in woorden.
    Gefeliciteerd!

19. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319