Witte test na piek?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sweety28, 9 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Gisteren een mooie donkere test gehad en had verwacht dat hij vandaag nog donkerder zou zijn... Maar heb zojuist een wel hele witte test.
    Ik dacht dat hij na z'n piek weer af zou lopen?
    Klopt deze laatste test?

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Nee hoor. Hier uit t niets positief en ook weer negatief..
    Is normaal

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    De controlestreep staat er dus hij klopt ;)

Van hoe laat is de test van gisteren,

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Waarschijnlijk heb je je piek gemist..

5. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Moet de test niet nog donkerder zijn? Had echt gedacht dat de test vanmorgen donkerder zou zijn maar dus witter dan wit.
    Gisteren ben ik terug gekomen van vakantie en was het timen van de testen lastig. De twee-na onderste is van gisterochtend en de een na onderste van gisteravond. Kan mijn piek misschien gistermiddag zijn geweest? Zijn deze testen dan officieel negatief of kan ik hier uit opmaken dat mijn piek ergens al is geweest?

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je piek vannacht is geweest.
    De streep moet idd net zo donker zijn als de controlestreep (of donkerder) en dat zijn ze bij jou niet.
    Toch zou ik nog even doortesten. You never know ;)

7. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Vanmiddag nog maar een keer testen dan.

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoeft niet. Dat die piek afgelopen nacht is geweest. TS is namelijk net een paar weekjes met de pil gestopt zie ik. Dan heb je helaas niet direct weer een keurige cyclus van 28 dagen...meestal....:(

Kan zijn dat je eerste cyclus na pilstop veel langer is dan 28 dagen.

Ik zou dus zeker nog even doortesten, want ik zie nog geen positieve test ertussen zitten (beide streepjes minstens even donker ). Een ovulatietest knalt veelal uit het niks en hoeft absoluut niet op te lopen naar een piek.

9. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Thanks voor jullie reacties.
    Blijf gewoon nog even doortesten.
    Toch zegt m'n gevoel dat ergens m'n piek is geweest.
    Wil er verder helemaal niet mee bezig zijn
    maar voel van alles. Het begon vorige week met een steek
    rechtsonderin buik bij m'n eierstok.
    Sindsdien afwisseld een zeurderig gevoel gehouden in m'n rechtereierstok. Vrijdag en gisteren behoorlijk zeurderig.
    Vrijdag alleen een slijmprop en duidelijk vruchtbaarheidsslijm. (Kende ik niet maar het was heel duidelijk)
    Sinds paar dagen ook zeer pijnlijke/gevoelige tepels (nooit gehad) en puistjes op m'n kin (ook nooit)..
    Misschien ben ik wel zwaar aan het ontpillen!
    Pffff wil er ook helemaal niet teveel mee bezig zijn en hebben ook verder geen haast. Heb me zelf ook voorgenomen dat het best een half jaar of jaar kan duren en dat we vooral dankbaar mogen zijn als het wel binnen een half jaar of jaar raak is. Enige reden dat ik (gelijk) met ovu testen ben begonnen is dat ik nogal graag de controle heb.
    Had alleen al die lichamelijke klachtjes niet zo verwacht.. Juist hierdoor ben ik er voor mijn gevoel meer mee bezig. Ga er ook vanuit dat m'n cyclus niet gelijk gemiddeld is van 28 dagen. Sinds vandaag vooral het gevoel alsof ik ongesteld moet worden.
    Maar begrijp ook dat niemand hier iets van kan zeggen en dat ik vooral moet afwachten.

Ps: vond die berichten van meiden dat ze van alles voelen altijd overdreven c.q. ver van mijn bed show. Nu voel ik zelf van alles.. :D

Deel Deze Pagina