ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door noukytje, 14 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukytje

noukytje Actief lid

29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    Ik ben gestopt met de minipil omdat ik me al lange tijd slecht voelde en ik een vermoeden had dat de pil de oorzaak was. En inderdaad sinds ik zo'n 2 maanden geleden gestopt ben voel ik me veel beter. Omdat ik nog totaal geen idee heb van mijn cyclus tot nu toe en het hier bij ons toch ook best wel kriebelt voor een 4de kindje ben ik gisteren begonnen met ovulatietesten. De bovenste test is van zwanger en kids en de onderste van action op hetzelfde moment getest.
    De ene lijkt mij positief de andere niet. Of is de zwanger en kids nog niet positief? In het verleden altijd de ovutesten van clearblue gebruikt en mja geen twijfel dan met dat lachend gezichtje, maar nu is het mij niet echt duidelijk :)

Bijgevoegde bestanden:

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    lastig! Ik denk dat hij nog wel donkerder kan, die van de action krijg ik ook nooit donkerder maar de CB bevestigd het dan wel met een smiley. Hij zit er wel aan te komen iig.

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    die van zwanger en kids kan nog donkerder. Ik zou het wel gezellig maken en nog even doortesten

4. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Ik zou niet uitgaan van de action ovu test. Vind ze echt heel raar.
    Heb deze tijdens mijn tweede zwangerschap serieus 11 maanden gebruikt, ze liepen bij mij wel op (zelfs tot een echte positieve test) maar nooit zwanger geworden. Vind dat ze erg "laat" positief worden, waarschijnlijk zelfs te laat. (in de maand dat ik gestopt ben met ovu testen ben ik wel zwanger geworden).

Zou uitgaan van de Z&K test. Hij is al aardig positief, zou nog wel even doortesten om te kijken of het nog donkerder word. Maak er vanavond een gezellige avond van ;).. En de komende dagen ook nog :)

5. noukytje

noukytje Actief lid

29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    ik snap er niks meer van. Zowel zwanger en kids als action leken lichter te worden tot nu opeens die zwanger en kids weer positief lijkt. De action daarentegen allesbehalve. Verder geen symptomen gehad van eisprong tot nu toe en normaal merk ik dat toch wel (pijntjes, afscheiding,...). Ik zit nu op dag 19 van mijn cyclus.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina