Hi Meiden.. Wil iemand even meekijken/denken? Op 7-10 hadden we onze eerste echo.. Dit was helaas bij ik dacht 8,3w.... (achteraf was al 10wkn) een missed abortion.. veel verdriet. 17-10 curretage gehad, met weinig bloedverlies..vooral bruin in alle soorten en kleuraccenten (haha) Afgelopen zAterdag had ik na 2 dagen niets verloren te hebben ineens weer n dag helderrood waterig verlies. Zwangerschapstest was toen nog positief (helaas) M'n gevoel zei ook ovu te testen omdat ik wat herkenbare kwalen had. Dit was een knaller! Nou weet ik dat deze kunnen reageren op hcg. Gister ovu test gedaan en deze was negatief. Zal het dan toch m'n ei al zijn? Heb vaker 2 dagen m knaller dus heb er bewust n dag tussen gelaten met testen. Aangezien ik nog erg onzeker ben.. en vertrouwen in mn lijf ff volledig kwijt ben.. zal ik het fijn vinden om meningen te horen wat jullie van mn testen vinden. Dankje!! Ik wil te graagst het m'n ei is en daar ga ik jullie mee lastig vallen Links boven is een action zwanherschapstest Rechts boven de KV ovu test Beide van zaterdag Onderste is de KV ovu test van gisteren.
Verschrikkelijk dat je een MA hebt gehad. Ik snap dat je hoopt dat de ovulatietest positief is door een eventuele eisprong. Ik vraag mij alleen af of het niet veel meer voor de hand liggend is dat de ovulatietest nog positief was door het restje HCG en dat hij nu afloopt omdat het HCG ook afloopt. Helaas is er maar 1 manier om er achter te komen en dat is af te wachten... Kloten situatie!
Bah, wat een nare situatie. Ik voel met en voor je/jullie mee. Volgens mij kan het geen kwaad om het nu extra gezellig maken. In deze periode zijn de testen erg onbetrouwbaar is mijn ervaring, het kan een eisprong zijn maar het kan ook een reactie op de nog aanwezige hcg zijn, * stom.
Ja, altijd weer dat wachten. Bah.. weet het ook wel.. Vond verschil alleen zo groot.. van echt n knaller naar duidelijk negatief. Zo ging het voorgaande keren ook zeg maar. Het was dag 13 na curretage. Je eerste menstruatie kan 4-6wkn na curretage komen.. Dus zal allemaal kunnen.. bij 4wekn zal ik nu ongeveer n ei moeten hebben, maarja.. kan alle kanten op, maar ik wil het natuurlijk goddorie gewoon zeker weten We hebben het in ieder geval benut.. Nou maar hopen..
Goed dat je het in ieder geval benut hebt. Ik heb na mijn laatste MA (geen curettage maar Misoprostol) een eisprong gehad terwijl er nog hcg in mijn lijf zat. Er zijn ook wel vaker topics over geweest. Men zegt dat het niet kan, maar het komt toch echt vaker voor en ik liep in het ziekenhuis dus we weten het zeker.
Had idd een en ander gelezen over dat eitje wel rijpt maar niet springt.. of iig bij erg weinig hcg in je lijf. Hele opname was n drama.. erg weinig info gekregen.. Dus zit met veel vragen, maar pas 26/11 controle echo. Die (sorry) muts vd afdeling zei dat hcg met 2 dagen al weg zal zijn. Nou, ik geloof echt niet dat het zo snel gaat! Soms ben ik bang voor restweefsel..
ben bang dat ik geen goed nieuws schrijf, ook hier na de ma heb ik non stop positieve ovu testen gehad , wel veel vaag ook. Ze reageren op hcg in je lijf idd. Eigenlijk zou je nog een x zwangerschapstest moeten doen. Pas als die echt negatief is.. dan zal je cyclus weer op gang komen. Uiteraard uitzonderingen daar gelaten hoor. moeder natuur valt niet te voorspellen maar die tests zeggen nu echt niks, en je lijf kan ( net als ik ook had) gewoon alle normale trekjes hebben
2 dagen???? NEE ! 6 weken kan er voor staan! heb veel gegoogled gelezen en advies van mijn HA en VK.. 6 weken KAN ( hoeft niet maar kan) hcg nog in je lijf.
overigens had ik mijn controle echo direct in de week nadat ik gestop was met bloeden van de MK. dus wellicht als je een VK belt je ook daar alvast terecht kunt.
Hier een miskraam gehad met 6 weken en het duurde bij mij 3 weken voordat de zwangerschapstest weer negatief was. Dus lijkt mij vrij sterk inderdaad dat het met 2 dagen al uit je lijf zou zijn. Kun je niet vragen om een echo waarbij ze nog even kijken of alles schoon is van binnen?
Ja ik irriteer me mateloos aan de afdeling.. Ging zo slordig, niemand die ff zei hoe t was verlopen. Ook niet na 2x vragen. (Heb ik achteraf via inloggen wat net 3dgn kon zelf teruggelezen) Ik stond n week na curretage bij de poli, bleek dat dit pas over 6wkn moest zijn. Op afdeling in de maand vergist. Nou hou t dan maar eens gezellig met al je negatieve emoties en verdriet! Echo had volgens hen toen geen zin was te vroeg. Kon dus weer naar huis. Die 2 dagen hcg moest ik ook bijna om lachen.. stelletje &*%#^. Ik wil m'n verloskundige even bellen.. inderdaad om eens advies te vragen. Die weet meer dan doen telefoonmiepen bij de gyn. Ze kunnen toch gewoon n echo maken? Of hcg prikken ofzo? Heb okk z'n last van m'n onderrug. Leek allemaal zo vlot te gaan.. en nou blijft rode/bruine slijmverlies maar duren.. (voor m'n gevoel) als ik n keer moet persen (sorry) verlies ik opnieuw herlderood. Anders alleen maar bruin. Baal er gewoon zo van. Wil gewoon verder