Beste mama's Ik wilde even terug komen op mijn vorige forum. Mijn ovulatietesten zijn nog steeds positief. Op mijn vorige zwangerschapstest zag bijna niemand een streepje. Ik heb nu nog een test gedaan. (Zie de foto) dit is de kv 2 v 5 test. Betekent dit zwanger of moet de streepje net zo donker zijn als het test streepje? https://www.mupload.nl/img/ity7etygmtzzp.jpg
Bij een zwangerschap test hoeft het streepje niet gelijk te zijn. Als je over 2 dagen weer test zou je t streep duidelijker moeten zijn.
Ik zie (heel onduidelijk) wel een streepje indd..Over een paar dagen nog een keer testen dan zou deze donkerder moeten zijn
Als je goed kijkt zie je inderdaad een streepje. Als je zwanger bent zou een volgende test een duidelijker streepje heben
Zou je de originele onbewerkte foto willen plaatsen? Als je een foto moet bewerken om een streepje te kunnen zien, kun je het beter als negatief beschouwen. Bovendien zijn de Kruidvat testen ook goed in het opsporen van je eisprong. Ben je er 100% zeker van dat die al geweest is en zo ja, wanneer dan? En wat bedoel je met een positieve ovulatietest? Heb je daar een foto van?
Ik zie ook een streepje! als je nu weer een testje doet, zou die een stuk duidelijker moeten zijn als je zwanger bent