Weinig oploop sensitesten..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mpeet91, 18 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mpeet91

Mpeet91 Lid

17 sep 2017
    58
    20
    8
    Vrouw
    Hallo dames,

Op advies van jullie begonnen met dipsticks.
    Zit nu op dag 18 en sinds 10 oktober begonnen met testen.
    Zie alleen zo weinig op loop? Begreep wel dat de dipsticks gevoelig zijn en dus al snel LH meten in de urine. Heb voor de zekerheid toch nog even de roze cb testen besteld. Mijn cyclus vorige maand was weer 40 dagen..daarvoor 4 rondes rond de 35 dagen. Lekker onregelmatig dus.
    Kan t zijn dat je in het begin van de cyclus elke dag wel wat lh heb en dus onzin is om zo snel al te gaan testen? Aangezien mn cyclus onregelmatig is, ben ik al vroeg begonnen.
    20171018_093000.jpg

2. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    De testjes zien er heel normaal uit hoor. Zo had ik ze ook altijd. Er is met lh geen dagelijkse, geleidelijke oploop (zoals met hcg) Soms zie je ineens een donkerdere en later een knaller, ik had vaak ineens een knaller. Ik zou nog even doortesten want je ei komt er vast snel aan!

Mpeet91 vindt dit leuk.
  3. Mpeet91

Mpeet91 Lid

17 sep 2017
    58
    20
    8
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie .
    Oke..en wanneer testte jij altijd? Ik meestal rond 9 uur..maar soms ook eerder kan niet echt altijd op de zelfde tijd testen. Las wel ergens dat het beter is om rond 12 uur te testen..maakt dit met dipsticks nog wat uit?

4. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Ik testte rond 10-11u meestal. Ik nam ze gewoon mee naar het werk hihi. Het beste is inderdaad iets later op de dag dan s ochtends vroeg.
    Als mijn eisprong naderde testte ik tweemaal daags, dus rond 18u nog eens.

Mpeet91 vindt dit leuk.
  5. Mpeet91

Mpeet91 Lid

17 sep 2017
    58
    20
    8
    Vrouw
    Oke..ja dat ga ik ook doen met de cb testen als de dipsticks donkerder worden.
    Bedankt voor je tips!

Aardbeitjes vindt dit leuk.
  6. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    De cb gaf bij mij een smiley aan en de sensitest was bij bij toen bij lange na niet positief . Ik vind deze testen helemaal niet gevoelig. Diezelfde ronde trouwens wel zwanger geraakt. Zal de sensitest niet opnieuw meer bestellen. 2besure testen vond ik wel altijd mijn piek op

Mpeet91 vindt dit leuk.
  7. Mpeet91

Mpeet91 Lid

17 sep 2017
    58
    20
    8
    Vrouw
    Wanneer ben je toen gaan testen met cb? Toen je test donkerder werd of merkte je dit aan je lichaam? 2besure ken ik niet..ff opzoeken!:)

8. Nerotje

Nerotje Actief lid

20 okt 2015
    193
    37
    28
    Zo ging het bij mij ook elke ronde dus niks geks gewoon lekker doortesten.
    Ik deed er 2 per dag 1 rond 9 uur en 1 rond 2 uur.
    Hieronder een voorbeeld van mijn laatste ronde

Bijgevoegde bestanden:

Mpeet91 vindt dit leuk.
  9. Mpeet91

Mpeet91 Lid

17 sep 2017
    58
    20
    8
    Vrouw
    Dankje! Heb je toen je de lh piek had dit ook gemerkt? Vraag me dat af omdat ik elke keer daar beetje van uit was gegaan..voelde mn ei namelijk heel goed maar dit was niet betrouwbaar begreep ik

10. Nerotje

Nerotje Actief lid

20 okt 2015
    193
    37
    28
    Nee niks gevoeld, wel merkbaar dat ik al 2 dagen van te voren vruchtbaar slijm had.
    Wat ik begrijp is dat je de laatste groei van je ei kan voelen als een steek maar niet het springen.... Ik heb me daar nooit aan vastgepind in ieder geval

Mpeet91 vindt dit leuk.
  11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier ook de ene dag niks en de dag erna een knaller :thumup:

Pijn zegt idd niks. Ik dacht dat de pijn alleen met groeien was. Maar bij de echo bleek dat het eitje al gesprongen was

Mpeet91 vindt dit leuk.
  12. Mpeet91

Mpeet91 Lid

17 sep 2017
    58
    20
    8
    Vrouw
    Oke! Nou we blijven lekker door testen dus hihi. :)

XmoonlightX vindt dit leuk.
  13. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Ja ik deed sowieso een sensitest en clearblue elke dag als ik het gevoel dat had mijn eisprong naderde. Mijn piel was wel erg kort. Want in de ochtend was de clearblue positief en begin avond alweer negatief. Deze ronde wel zwanger geraakt en het is zelfs een 2 eiige tweeling. Dus neem aan dat van 2 eitjes de lh hormoon wel hoog genoeg geweest zou zijn. Alleen dus niet voor de sensitest haha

Mpeet91 vindt dit leuk.
  14. Mpeet91

Mpeet91 Lid

17 sep 2017
    58
    20
    8
    Vrouw
    Jeetje lees nu pas je reactie. Wat leuk een tweeling! Gefelixiteer
    Sorry..ik zie nu pas je reactie. Maar wat leuk een tweeling!! Gefeliciteerd!
    Vanmorgen een cb test gedaan..negatief. net een cb test gedaan en positief. Mijn sensitesten zijn op dus vandaag daar niet mee getest maar dus wel met de cb.
    Geniet van je zwangerschap!

15. Mpeet91

Mpeet91 Lid

17 sep 2017
    58
    20
    8
    Vrouw
    Hoi dames,
    Nieuwe vraag..gisteravond rond 19.30 positieve cb test gehad. Vrijdagavond en gisteravond seks gehad. Nou heb ik vanmorgen weer n positieve cb test gehad. Aangezien mijn man avonddienst draait is het af en toe lastig hihi. Mijn vraag heeft het nut dat we het vanavond nog eens doen of is 2 dagen achter elkaar onzin?

Deel Deze Pagina