Hoi allemaal, Ik zit nu in ronde 7. Heb in ronde 2, 4 en 5 ovutesten van de action gebruikt, maar ik kon er geen vrieden mee worden. Ik denk dat deze ronde niets geworden is dus ik wil volgende ronde weer gaan beginnen met testen, maar dus andere als de action. Ook geen CB, die vind ik veel te duur. Welke raden jullie aan?
Daar hoor en zie ik idd ook goede verhalen over . Ps... niet de zwtesten van hun bestellen. Die geven vaak valse lijntjes
Zwangerschapstesten van hun heb ik ook, ik heb nog geen valse lijntjes gehad, gelukkig.... Maar tegenwoordig koop ik die van kruidvat 2v5... En dan ovutesten van hun... Ik vind ze prima werken
Ik gebruikte de gewone ovulatie testen van sensitest ( dus niet de ultra gevoelige) in combinatie met de clear blue , en dan daar de roze van, die twee dagen opspoort met een smiley, niet de paarse variant die zes dagen opsoort met knipperende smileys. Zodra ik de lijn op de sensitest zag oplopen( bij mij lopen ze dus wel op ipv ineens te knallen) ging ik de clear blue er bij gebruiken, en 2 x per dag testen.
Ja dat had ik al gehoord. Ik gebruik zw testen van action. Die blijven echt wit als je niet zwanger bent Hopelijk heb ik snel 2 streepjes!
Kan je beter wondfo bij zwanger en kids meebestellen, zijn dezelfde tests als kruidvat alleen goedkoper.