Ik heb vanmorgen getest zou ik vanavond nog een x testen of gewoon morgen ochtend nog een x ga zoiezo nu elke dag klussen 4e ronde clomid nu. Cyclusdag 10 zaten er 2 follikels van 13 mm
Hoi hoi , Ik heb deze ronde voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Ik heb geen ervaring met de test die jij hebt gebruikt , ik gebruikte de dipsticks van 2besure . Je hebt altijd wat lh in je lichaam dus krijg je zonz licht streepje op de test , dit zegt dus niet. Hieronder zie je mijn positieve ovulatietest , echt een knaller. Ik zou lekker doortesten en dan zal de streep nog veel duidelijker worden. Want in de bijsluiter staat dat de teststreep gelijk aan of donkerder moet zijn dan de controle streep.
Ja dat klopt ik wist dat deze negatief zouden zijn alleen deze is van vanmorgen vroeg zou ik al 2 x per dag gaan test en of gewoon nog 1x mijne zijn altijd om wit of super licht niet op de foto te krijgen als de eisprong bijna nadert lopen ze op zit alleen in twijfel om vanavond nog te testen in iedergeval klussen
Gebaseerd op deze testen zou ik zeggen 1x pd. Hoelang waren je eerdere cycli? Verwacht je je ei 1 dezer dagen?
Dit is me 4e ronde clomid ik verwacht hem wel 1 deze dagen de rondes ervoor had ik op cycl 16 en 17 me eisprong en had op cycldag 10 2 eitjes van 13 mm en ze groeien vanaf dan 2 mm per dag ongeveer dus dan zou het wel kunnen 2 deze dagen denk ik haha
Deze zijn bij lange na niet positief sowieso. En ovu testen niet met je eerste urine doen. Zou nu elke avond zelfde tijdstip testen en als ze donkerder worden misschien over op 2x
Ik kreeg meestal de dag voor mijn eisprong een positieve ovu test. Met deze testen zou ik door gaan met 1 maal daags. Als ze op gaan lopen kun je over op 2 maal daags. Gebruik je je 2e urine? En probeer voor het testen zo weinig mogelijk te drinken.
Heb elke keer met ochtend urine getest denk eerlijk gezegt dat ik hem al heb gemist omdat ik een follikel meting heb gehad op dag 10 en nu 4 maanden met clomid bezig ben en elke keer me ei op dag 16/17 Heb gehad we gaan het zien Vorige maand had ik 9ok zulke testen en me ei op dag 16 gehad ook gemist denk dat ik niet meer Met ochtend urine moet testen
Dan weet je idd waarom je hem ‘mist’ Hopelijk is het niet nodig maar anders de volgende keer met 2e urine proberen. Ik heb een perfect mijn ei mee kunnen vinden dus ik hoop jij ook