ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bieke81, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bieke81

bieke81 Lid

15 jun 2006
    22
    0
    0
    Hallo,

Ik heb vorige week zondag mijne eisprong gehad. dat zei de gyn en de ovulatietesten. Maar ik heb vandaag voor de lol nog eens een testje gedaan. Nu kwam er weer een tweede streepje wel lichter dan de controle streep. Wat wilt dat zeggen?

groetjes

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Niks ;)
    Je kan eigenlijk wel altijd in je cyclus een licht streepje krijgen. Aangezien hij LH oppikt en dit aaanwezig is in je urine.

3. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

22 okt 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    Hoi
    ik had hierover ook een vraagje.
    Ik ben vorige week met de ovulatietesten voor het eerst begonnen. Maar nu lukt het me niet om 4 uur mijn urine op te houden. ik heb gewoon niet zo'n sterke blaas. Ook al drink ik dan heel weinig.
    Nou heb ik vanavond om 9:00 weer een testje ( na 2 uurtjes) gedaan en het 2de streepje was al veel donkerder dan dan afgelopen dagen. als ik nou wel 4 uur had gewacht, is mijn 2de streepje dan donkerder, of maakt dat niet veel uit.
    en welke tijd is nou het beste om te testen?

we hebben in ieder geval gisteren geklust, maar we gaan deze dagen nog maar ff door.

ik hoop maar dat dit werkt voor mij, want elke dag op hetzelfde tijdstip testen is t.n.t. nog niet gelukt.

alvast bedankt voor jullie antwoorden

gr aline

4. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb afgelopen cyclus bijna 14 dagen streepjes
    gehad op ovutest maar uiteindelijk 1 echte goede,
    ik ga ze nu weer gebruiken en bij lichte streepjes
    om de dag klussen en bij dikke streep elke dag...

LIEFS nony

5. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

22 okt 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    Nony; dus bij de streepjes van dezelfde kleur moet je elke dag klussen. ik heb vandaag een pos. ovutest. heb gisteren en eergisteren ook geklust. vanavond ook maar weer en morgen en.......
    tot wanneer moet ik eigenlijk klussen?

nou meiden succes allemaal.
    het is voor mij de eerste keer dat ik ovulatietesten gebruik, dus wie weet..........

6. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Als je een positieve ovulatietest hebt kun je het beste 3 dagen achter elkaar klussen, dan een dag niet en dan nog 1x! Dan zit je denk ik wel goed!

Deel Deze Pagina