Hallo, Ik heb vorige week zondag mijne eisprong gehad. dat zei de gyn en de ovulatietesten. Maar ik heb vandaag voor de lol nog eens een testje gedaan. Nu kwam er weer een tweede streepje wel lichter dan de controle streep. Wat wilt dat zeggen? groetjes
Niks Je kan eigenlijk wel altijd in je cyclus een licht streepje krijgen. Aangezien hij LH oppikt en dit aaanwezig is in je urine.
Hoi ik had hierover ook een vraagje. Ik ben vorige week met de ovulatietesten voor het eerst begonnen. Maar nu lukt het me niet om 4 uur mijn urine op te houden. ik heb gewoon niet zo'n sterke blaas. Ook al drink ik dan heel weinig. Nou heb ik vanavond om 9:00 weer een testje ( na 2 uurtjes) gedaan en het 2de streepje was al veel donkerder dan dan afgelopen dagen. als ik nou wel 4 uur had gewacht, is mijn 2de streepje dan donkerder, of maakt dat niet veel uit. en welke tijd is nou het beste om te testen? we hebben in ieder geval gisteren geklust, maar we gaan deze dagen nog maar ff door. ik hoop maar dat dit werkt voor mij, want elke dag op hetzelfde tijdstip testen is t.n.t. nog niet gelukt. alvast bedankt voor jullie antwoorden gr aline
Ik heb afgelopen cyclus bijna 14 dagen streepjes gehad op ovutest maar uiteindelijk 1 echte goede, ik ga ze nu weer gebruiken en bij lichte streepjes om de dag klussen en bij dikke streep elke dag... LIEFS nony
Nony; dus bij de streepjes van dezelfde kleur moet je elke dag klussen. ik heb vandaag een pos. ovutest. heb gisteren en eergisteren ook geklust. vanavond ook maar weer en morgen en....... tot wanneer moet ik eigenlijk klussen? nou meiden succes allemaal. het is voor mij de eerste keer dat ik ovulatietesten gebruik, dus wie weet..........
Als je een positieve ovulatietest hebt kun je het beste 3 dagen achter elkaar klussen, dan een dag niet en dan nog 1x! Dan zit je denk ik wel goed!