Ik lees al een tijdje mee maar nog niet echt mee geschreven. Wij zijn nu 6 maanden bezig voor een 2e en de afgelopen maanden was mijn menstruatie heel anders, veel lichter. Op 24 oktober had ik een positieve ovulatie test en ik heb deze maand voor het eerst geprobeerd te temperaturen. Ff heeft mijn eisprong op 26 oktober gezet. Nou heb ik meestal een lf van 9 dagen/10 dagen en begin ik rond dag 7 al spotting te zien. Deze maand heb ik vrij lang bloedverlies begonnen op 2 nov en 5 + 6 november soort mini menstruatie zoals de afgelopen rare maanden alleen nu met 3 redelijke stolsels. Ik had de hoop dus al opgegeven maar mijn lijf voelde anders dus maandag 8 toch nog een test gedaan en die was negatief. Ik wou nog een laatste test doen vanwege geuren die ik heel sterk ruik dus dinsdag met 2e urine weer een test gedaan er van uit gaan niks te zien en toen zag ik een streepje. Nou blijf ik af en toe met afvegen wat roze hebben op het papier en ik vraag me af of jullie de test goed vinden oplopen en kan dit nog goed gaan na zo'n bloeding? Ben behoorlijk zenuwachtig na 1 vmk en 2 biochemische zwangerschappen. De testen zijn van di,wo en vandaag.
Sorry vergeten bij te zetten. Bovenste is inderdaad de eerste en onderste van vandaag. Dankjewel voor je reactie!
Afgaande op je eisprong zou je nu dan 16dpo moeten zijn? Daar lijken de testen me wel wat licht voor. Dus dan moet je eisprong toch later zijn geweest? Of er zit iets niet goed..
De eisprong was op dag 25 van de cyclus en na 9 dagen een soort van menstruatie gehad. Ik kon niet op dezelfde tijd temperaturen dus geen idee hoe betrouwbaar het is maar wel een goede stijging gehad op mijn kaartje. Maar dat is dus ook wel waar ik nu bang voor ben dat het ondanks dat het oploopt niet goed zit. Hoelang na innesteling zou je voor het eerst een lichte streep moeten zien?
Ik was echt net voor de vruchtbare periode gestart met temperaturen dus veel is het niet. Ik heb een link in mijn handtekening kunnen zetten. De missende dagen van deze week komen door ziekte en vergeten te temperaturen.
Je temp geeft niet bepaald een zwangerschap aan. Wat nog kan is dat er nu verhoogd lh te vinden is en de testen daar op reageren. (Pcos geeft vaak verhoogd lh aan namelijk). Van een zwangerschap lijkt (qua temp) geen sprake te zijn. Dus ik zou sowieso even een ander merk test gaan halen (kv 2v5) em daarmee testen. Welk merk testen zijn dit eigenlijk? Ik ben bang dat je toch niet zwanger bent. Ps.... zijn dit geen ovulatietesten per ongeluk?
Ben ik het helemaal mee eens dat de temp het niet aangeeft. Ik ging de test dinsdag ook doen om mezelf te laten zien dat mijn lijf me voor de gek houd. Ik ben best misselijk, heb daardoor geen eetlust en ik ruik alles zoveel sterker. Mijn eierstokken zijn in juli nagekeken en daar was geen pcos op te zien. Ook met kruidvat heb ik getest en die geeft een zelfde streep die ook oploopt. Ze lopen alleen volgens mij heel langzaam op. De andere testen zijn van zwanger en kids en het zijn inderdaad echt zwangerschapstesten Foto is van de kruidvat test. Bovenste van 2 dagen terug en onderste van nu net. Na 5 min gemaakt allebei.
Dat is wel gek dat de testen oplopen. Ik denk dat je niks anders kan doen dan doortempen en testen en kijken wat er verder nog gebeurd (ps, probeer wel elke dag op dezelfde tijd te tempen zodat je een betrouwbaar beeld kijgt)
Ik snap er zelf ook helemaal niks van haha. Mijn zoontje slaapt heel onregelmatig en als ik een wekker zet om te temperaturen slaap ik niet meer verder helaas. Wel bedankt voor je uitgebreide antwoord!
Zou dat dan verklaren waarom ik toch een soort van menstruatie heb gehad? Gezien dat normaal de tijd is dat ik ongesteld word.