Goede oploop zwangerschapstest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by GaiaAthena, Nov 11, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GaiaAthena

Jul 3, 2021
    13
    2
    3
    Female
    Ik lees al een tijdje mee maar nog niet echt mee geschreven.
    Wij zijn nu 6 maanden bezig voor een 2e en de afgelopen maanden was mijn menstruatie heel anders, veel lichter.
    Op 24 oktober had ik een positieve ovulatie test en ik heb deze maand voor het eerst geprobeerd te temperaturen. Ff heeft mijn eisprong op 26 oktober gezet.
    Nou heb ik meestal een lf van 9 dagen/10 dagen en begin ik rond dag 7 al spotting te zien. Deze maand heb ik vrij lang bloedverlies begonnen op 2 nov en 5 + 6 november soort mini menstruatie zoals de afgelopen rare maanden alleen nu met 3 redelijke stolsels.
    Ik had de hoop dus al opgegeven maar mijn lijf voelde anders dus maandag 8 toch nog een test gedaan en die was negatief.
    Ik wou nog een laatste test doen vanwege geuren die ik heel sterk ruik dus dinsdag met 2e urine weer een test gedaan er van uit gaan niks te zien en toen zag ik een streepje. Nou blijf ik af en toe met afvegen wat roze hebben op het papier en ik vraag me af of jullie de test goed vinden oplopen en kan dit nog goed gaan na zo'n bloeding? Ben behoorlijk zenuwachtig na 1 vmk en 2 biochemische zwangerschappen.
    De testen zijn van di,wo en vandaag.

Attached Files:

2. Iaatje

Iaatje Bekend lid

Oct 5, 2016
    512
    374
    63
    Female
    Als de onderste je laatste test is dan vind ik ze zeker oplopen.

3. GaiaAthena

Jul 3, 2021
    13
    2
    3
    Female
    Sorry vergeten bij te zetten. Bovenste is inderdaad de eerste en onderste van vandaag.
    Dankjewel voor je reactie!

4. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,753
    7,293
    113
    Female
    Afgaande op je eisprong zou je nu dan 16dpo moeten zijn? Daar lijken de testen me wel wat licht voor. Dus dan moet je eisprong toch later zijn geweest? Of er zit iets niet goed..:(

5. GaiaAthena

Jul 3, 2021
    13
    2
    3
    Female
    De eisprong was op dag 25 van de cyclus en na 9 dagen een soort van menstruatie gehad. Ik kon niet op dezelfde tijd temperaturen dus geen idee hoe betrouwbaar het is maar wel een goede stijging gehad op mijn kaartje.

Maar dat is dus ook wel waar ik nu bang voor ben dat het ondanks dat het oploopt niet goed zit.
    Hoelang na innesteling zou je voor het eerst een lichte streep moeten zien?

6. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,753
    7,293
    113
    Female
    Volgens mij na 2 dagen ofzo? Kan je je temperatuurkaartje delen?

7. GaiaAthena

Jul 3, 2021
    13
    2
    3
    Female
    Dat kan zeker. Ik weet alleen niet hoe haha.

8. GaiaAthena

Jul 3, 2021
    13
    2
    3
    Female
    Ik was echt net voor de vruchtbare periode gestart met temperaturen dus veel is het niet.
    Ik heb een link in mijn handtekening kunnen zetten.
    De missende dagen van deze week komen door ziekte en vergeten te temperaturen.

Attached Files:

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,982
    15,610
    113
    Nabij Utrecht
    Je temp geeft niet bepaald een zwangerschap aan.

Wat nog kan is dat er nu verhoogd lh te vinden is en de testen daar op reageren. (Pcos geeft vaak verhoogd lh aan namelijk).

Van een zwangerschap lijkt (qua temp) geen sprake te zijn.
    Dus ik zou sowieso even een ander merk test gaan halen (kv 2v5) em daarmee testen.
    Welk merk testen zijn dit eigenlijk?

Ik ben bang dat je toch niet zwanger bent.

Ps.... zijn dit geen ovulatietesten per ongeluk?

10. GaiaAthena

Jul 3, 2021
    13
    2
    3
    Female
    Ben ik het helemaal mee eens dat de temp het niet aangeeft. Ik ging de test dinsdag ook doen om mezelf te laten zien dat mijn lijf me voor de gek houd. Ik ben best misselijk, heb daardoor geen eetlust en ik ruik alles zoveel sterker.

Mijn eierstokken zijn in juli nagekeken en daar was geen pcos op te zien.

Ook met kruidvat heb ik getest en die geeft een zelfde streep die ook oploopt. Ze lopen alleen volgens mij heel langzaam op. De andere testen zijn van zwanger en kids en het zijn inderdaad echt zwangerschapstesten
    Foto is van de kruidvat test. Bovenste van 2 dagen terug en onderste van nu net. Na 5 min gemaakt allebei.

Attached Files:

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,982
    15,610
    113
    Nabij Utrecht
    Dat is wel gek dat de testen oplopen.

Ik denk dat je niks anders kan doen dan doortempen en testen en kijken wat er verder nog gebeurd (ps, probeer wel elke dag op dezelfde tijd te tempen zodat je een betrouwbaar beeld kijgt)

12. GaiaAthena

Jul 3, 2021
    13
    2
    3
    Female
    Ik snap er zelf ook helemaal niks van haha.
    Mijn zoontje slaapt heel onregelmatig en als ik een wekker zet om te temperaturen slaap ik niet meer verder helaas. Wel bedankt voor je uitgebreide antwoord!

13. GaiaAthena

Jul 3, 2021
    13
    2
    3
    Female
    Deze is vrij duidelijk. Nu hopen dat het goed blijft gaan.

Attached Files:

MB91 likes this.
  14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,982
    15,610
    113
    Nabij Utrecht
    Idd duidelijk.. latere innesteling rond 9-10 dpo icm een trage hcg oploop.

Dominique87 likes this.
  15. GaiaAthena

Jul 3, 2021
    13
    2
    3
    Female
    Zou dat dan verklaren waarom ik toch een soort van menstruatie heb gehad? Gezien dat normaal de tijd is dat ik ongesteld word.

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,982
    15,610
    113
    Nabij Utrecht
    Ja ik vermoed dat dat de innesteling is geweest :)

Share This Page