Hallloo dames, even een vraagje ik heb dinsdag 5 nov een positieve ovulatie test gehad (paarse CB) die maandag ervoor 4 nov en dinsdag 5 nov hebben we het gezellig gemaakt. Nu kreeg ik vanaf zondag 10 nov last van krampen, die leken op ongesteldheids krampen. Dit hield tot woensdag 13 nov aan. Als ik mijn vorige cyclus aanhoud, dan zou ik op za 23 nov ongesteld kunnen worden. Is dit dan ook mijn NOD dag? Of is dat dan pas de 24ste? ik had vanmorgen een test gedaan, clear blue. Deze was negatief. Maar denk dat dit te vroeg is geweest om al te testen toch?
Als je 5 nov een positieve ovulatietest had is je ei waarschijnlijk op 6 of 7 nov gesprongen. je krampen zouden kunnen duiden op een zwangerschap, maar die klachten en lijken zo op menstruatieklachten. Vandaag is het 17 nov en zou je dus op 9 of 10 dpo kunnen zitten, met een early en hele geconcentreerde urine zou je al positief kunnen testen maar vaak zat ook niet. 23 nov is dan inderdaad je NOD en de dag waarop je ongesteld zou moeten worden, maar dus hopelijk niet wordt.