Wachten met testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lana23, Mar 5, 2025.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lana23

lana23 Lid

Dec 20, 2023
    64
    3
    8
    Female
    Dag dames ,
    Mijn ongesteldheid is altijd wel regelmatig met een cyclus tussen 28-31 dagen ik zit nu momenteel op dag 31 van mijn cyclus maar nog niet ongesteld vanochtend met 2e urine getest is negatief wordt ik gewoon ongesteld of kan het ook zijn dat ik te vroeg getest heb? Vorige maand was mijn cyclus 31 dagen en eigenlijk nooit langer geweest dan dat..

2. Narcisje

Narcisje VIP lid

Mar 17, 2016
    12,799
    8,469
    113
    Female
    De kans is groot dat je één dezer dagen ongesteld wordt en als dat niet zo is zou ik over 2-3 dagen nog eens testen

3. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Dan zou ik als je nog niet ongesteld ben over 2 dagen nog is testen.

4. lana23

lana23 Lid

Dec 20, 2023
    64
    3
    8
    Female
    Helaas weer ongesteld geworden ..

5. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Jammer! Hopelijk is het snel raak!

6. lana23

lana23 Lid

Dec 20, 2023
    64
    3
    8
    Female
    #6 lana23, Mar 6, 2025
    Last edited: Mar 6, 2025
    Het is toch wel weer raarr .. geen enkele druppel bloed op maandverband bij afvegen bruin bloed en af en toe wat rood dus snap er niks meer van ben altijd heel heftig ongesteld dus dit is heel anders.

7. Girly24

Girly24 Bekend lid

Aug 30, 2024
    600
    300
    63
    Female

Blijf opletten als je hierna positief test en je daarna buikklachten krijgt, kan dan namelijk op een buitenbaarmoederlijk zwangerschap wijzen.. heb ik in januari gehad, ook ongesteld geworden, 11 dagen daarna ging ik testen omdat ik weer beetje bruin had was positief, paar dagen later pijn in de buik gehad en toen met spoed geopereerd.. blijf letten op deze symptomen..

Share This Page