ik heb een vraag.. heel vaak voelt mijn buik heel koud aan als ik me hand erop leg.. terwijl de rest van mijn lichaam warm is.. wat kan dat zijn? heb ik dan kou in de baarmoeder, en lukt het daarom niet om zwanger te worden? wie weet wat het is, en wat ik nu moet doen
Nou dat lijkt me een beetje raar hoor. Kou op de baarmoeder. Die zit lekker warm verstopt in je buik. Je buik beweeg je gewoon niet zo veel, daarom voelt die kouder aan denk ik.
heb er ook nog nooit van gehoord... volgens mij kan het ook niet inderdaad.. zal wel gewoon een kouder plekje van je lichaam zijn
ohw dus niks erntig? ja ik heb het wel vaak gehoord kou in de baarmoeder.. kou in de baarmoeder kan bevruchting belemeren
Ik heb sinds ik zwanger ben ook vaak een koude buik terwijl ik zelf verder gewoon warm aanvoel en gewoon kleding om mijn buik heb, zelfs met het warme weer van de afgelopen dagen voelt mijn buik nog koud aan.
Kan ook komen door wat meer vet op de buik en een minder goede doorbloeding dus van de huid. Dan voelt de buik wat kouder aan.
Dat zal bij mij dan ook wel de reden zijn, echt veel vet heb ik niet maar dat doorbloeden van de huid klinkt wel logisch.
Ik heb ook vaak een koud aanvoelende buik, nooit zo over nagedacht eigenlijk....Zal het es vragen aan de gyn of dat uitmaakt. Maar slechte doorbloeding klinkt ook logisch, heb ik volgens mij ook wel.