Hallo meiden, Ben na veel maanden PUUR MAMA pillen slikken afgelopen maand begonnen met het slikken van de etos zwanger worden capsules. Nu is mijn vraag of meer meiden last hebben van hele pijnlijk tepels en tepelhof? (mijn tepels zijn nu ook roder dan normaal, maar tepelhof niet anders van kleur) Ook ben ik de laatste week heel erg moe, na een dag werken lig ik al rond half tien in bed en normaal ging ik rond 24 uur. Kan me niet voorstellen dat ik, mocht ik toch zwanger zijn, nu al verschijnselen zou hebben, gezien mijn cyclus banner. Vanaf wanneer kun je eigenlijk zwangerschaps kwaaltjes krijgen als je toch zwanger blijkt te zijn, is dat na een week of pas na 2 weken? Alvast bedankt voor jullie reacties,
Als je banner klopt kan het juist wel haha 23 dagen overtijd is het wel tijd voor een testje misschien staat hij niet goed?
haha ja ik zie het, ja het is dan nog wel wat vroeg inderdaad. Anders zou je even op het topic etospillen moeten kijken want ik heb geen idee ik gebruik ze zelf niet. Suc6!
Hoi Seat, Ik heb gelezen (Zwanger worden - Mariël Croon) dat je al 3 dagen ná de bevruchting last kan krijgen van zwangerschapskwaaltjes... Ik heb rond mijn eisprong ook last van pijnlijke tepels en ná de eisprong zijn mijn borsten helemaal gevoelig en groeien ze ook nog bijna een cupmaat. Ik dacht de eerste ronde ook dat ik mss wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar dat was dus niet. Ik heb ook gelezen (wederom boek Zwanger worden) dat het normaal is om deze klachten te krijgen ná de eisprong. Succes ermee!
Hoi Princess81, bedankt voor je reactie, ga vandaag dat boek kopen, ben erg benieuwd! Maar ik ben er allang achter dat mijn lichaam mij aardig goed in de steek kan laten! Vind de 2 weken na mijn eisprong ook elke keer weer zo ontzettend lang duren en die onzekerheid vind ik zo lastig. Wel/niet zwanger? Probeer mijn gedachten op iets anders te brengen, maar uiteindelijk kom ik telkens weer op dit onderwerp! Nu nog 10 dagen afwachten, zie jij nog 11 dagen, dus zitten nu een beetje in het zelfde schuitje! Nogmaals bedankt voor je antwoord en succes de komen de weken! Groetjes Trouwens Chubby, mijn eisprong is het zeker niet,die heb ik rond 5 mei gehad!
ik had nog nooit zwangerschapskwaaltjes gehad, tot ik in ronde 9 met etos pillen begon. een week na mijn ei, pijnlijke borsten, moe en een paar dagen later zelfs misselijk. dacht echt zwanger te zijn maar ben gewoon ongesteld geworden. weet niet of het aan de pillen lag, want voor het zelfde geld, was ik echt even zwanger, maar ben toch maar gestopt met die pillen
Graag gedaan hoor O Ben benieuwd wat je van het boek vindt, ik vind het erg handig, echt alles wat ik wil weten kan ik erin terug vinden! Er staan ook hele mooie foto's in van o.a. eicellen, enz. en is lekker luchtig geschreven. Hahaha, begrijp je frustratie ook helemaal, ik heb dat ook! Vooral ook omdat je zoveel lichamelijke klachten krijgt, dat je jezelf 'zwanger gaat praten'. Mijn vriend vind ook dat ik er téveel mee bezig ben, hij zegt dat het juist gaat lukken als ik het loslaat. Maarrrr das makkelijker gezegd dan gedaan Heb er echt moeite mee om er niet aan te denken... En nu je er zo mee bezig bent, is ook ineens iedereen om je heen zwanger, zie je overal baby's hahaha Toevallig dat onze cyclus ook ongeveer gelijk loopt! Zal aan je denken over 10 dagen Hopelijk zijn we snel zwanger [-o< Grtzz
Hoi Princess, Nou het is idd een super goed boek! Nogmaals bedankt voor je tip! En kan me helmaal vinden in jouw verhaal, mijn vriend vindt dat ik er ook veelste veel mee bezig ben, maar ik probeer het los te laten, maar het is zo ontzettend moeilijk! Die mannen hebben daar gewoon geen idee van denk ik. Wij lezen er ook heel veel over, maar heb het idee dat de meeste mannen totaal niet weten hoe een vrouw zich voelt als ze gestopt is met de pil! De hormonen die met je aan de haal gaan, daar hebben ze totaal geen weet van! Mijn vriend zie ik ook nooit eens op internet kijken hoe het allemaal zit etc, maar goed dat is misschien ook wel een groot verschil tussen mannen en vrouwen! En idd, iedereen om me heen is zwanger of is net bevallen, voor hun vind ik het leuk hoor, maar eigenlijk ben ik zo jaloers als wat! Soms zie ik mensen lopen die zwanger zijn of achter een kinderwagen lopen en dan kan ik heel gemeen denken! Hoe kunnen zij een kind op de wereld zetten, ze kunnen zichzelf amper kleden en voeden, snap je mij? Maar goed onze tijd komt vast ook wel, al zou ik best graag willen weten wanneer dat dan is, zou het denk ik een stuk makkelijke maken! Of niet? Nou nog een weekje en dan kunnen we testen! Ben benieuwd! Groetjes
haha, ik weet precies wat je bedoelt! Zowel wat manlief als wat de andere zwangeren betreft Ik snap die jaloezie t.o.v. degene die wel zwanger zijn echt heel goed. Ik denk ook weleens zó gemeen hoor, maar zo denken komt onze karma vast niet ten goede hihi "Technisch gezien" zou er bij ons al een innestelling hebben plaatsgevonden, als alles goed is gegaan ten minste Heb jij er iets van gemerkt? Ik heb wel wat krampen gehad de afgelopen dagen, maar denk ook wel dat ik het mezelf misschien wel inbeeld, omdat ik het graag wil voelen! Maar we wachten geduldig af! Hihi, zit er al aan te denken om zo´n extra gevoelige test (After 10) te kopen, dan zou ik woensdag al kunnen testen Maar dan denk ik weer... Dit is wat mijn vriend bedoelt dus probeer het toch nog maar een week uit te zingen! Nou heel veel succes volgende week! Groetjes
Hoi Princess, Zoals je aan mijn banner kan zien, is het dus helaas weer niet gelukt de afgelopen maand! Zat in de nachtdienst en toen ontdekte ik het, voelde me zo rot en baalde dat mijn mannetje niet bij me in de buurt was! Hadden gelukkig wel allebij nachtdienst alleen andere lokatie, dus heb wel ff met hem kunnen msn-en! Want telefonisch gaat natuurlijk wat lastig, met collega's om je heen! Vraag me wel eens af, of het ooit wel gaat lukken! Mijn vriend vindt dat ik positief moet blijven denken, maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan he! Heb jij nog zo'n test gedaan, of heb je je in kunnen houden? Ben erg benieuwd of het jullie wel gelukt is! Wanneer ben je eigenlijk gestopt met de pil? Heb jij al een regelmatige cyclus? Nou ik duim voor je dat het raak is! Ik ga volgende week genieten van een heerlijke vakantie, dus wie weet ben ik hierna zo uitgerust dat het positief uitpakt! Nou meis sterkte nog even de komende dagen, groetjes
Ohw balen voor je zeg! En helemaal vervelend om er op het werk en dan ook nog alleen achter te komen, zonder je man erbij... Weet helaas hoe je je voelt. Ik zit al een paar dagen tegen een blaasontsteking aan te hikken, werd vanacht om 4u wakker en toen had ik erg veel last van de blaasontsteking en besloten dan toch maar te testen voordat ik naar de dokter ga (ivm een eventuele zwangerschap en de antibiotica). Maar helaas was de test negatief en ik stik van de pijn van die blaas. Maarr ben de moed nog niet helemaal verloren, ben immers nóg niet ongesteld. Heb me hier al laten vertellen: 'geen bloed is moed' Ik ga ook snel negatief denken hoor, ben allemaal bang dat ik niet zwanger word. Voor mij was dit de 2e poging tot zwangerschap. Ben in maart gestopt en vanaf april aan het proberen. Mijn cyclus is gelukkig helemaal volgens het boekje, 28 dagen en mijn eisprong (zeer duidelijk voelbaar) tussen de 13e en 15e dag. Hoe zit het bij jou? Mijn vriend is eerder getrouwd geweest en heeft 1 dochter, maar heeft er maar liefst 6(!) jaar over gedaan om haar te verwekken ivm traag zaad. Hij heeft met zijn toenmalige vrouw kunstmatige inseminatie én IVF gehad en heeft een jaar ná alle behandelingen spontaan een kind verwekt. Hij werkte in de tijd van de behandelingen in een fabriek met allerlei chemische stoffen als ammoniak enzo, dus wij hopen dat de slechte zaadkwaliteit daarmee te maken had, hij heeft immers wel een dochter... Maar misschien houden we onzelf voor de gek We hebben afgesproken om het iig 6 maanden zónder extra hulp te proberen en als het dan niet natuurlijk lukt, gaan we naar de dokter om de boel nog eens te laten testen. Maar je snapt vast wel dat ik mijn angst dat ik niet zwanger wordt wél gegrond vind, maar mijn vriend is een stuk positiever en heeft zoiets van het komt heus wel, het is eerder toch ook gelukt... Maar goed, geniet lekker van je vakantie en elkaar! Rust maar lekker uit! Groetjes
Hoi Princess, Kan me voorstellen dat je toch een soort van angst hebt! Maar de kans dat zijn zaad nu een stuk beter zou zijn is heel groot! Dus dat geeft moed...... Maar wel heel reeel om eerst 6 maanden te kijken of het vanzelf gaat, voordat jullie het medische traject ingaan. Ik snap nu ff niets meer van mijn cyclus, dinsdagnacht heb ik wat bloed verloren, maar hierna tot op heden niet meer! Misschien ga ik toch morgenochtend nog een testje doen! Ik weet maar nooit, toch? Ik ben sinds november gestopt met de pil en heb normaal gesproken een redelijk regelmatige cyclus van rond de 29dgn. Ik Heb zondag getest en toen was het ook te vroeg, maar deed het ivm mijn nachtdienst. Maar ja, misschien is mijn lichaam hierdoor wel weer ff van slag! Nachtdienst is immers niet al te best, het onregelmatige werk doe ik al jaren! Op dit moment voel ik mij eigenlijk heel erg verdrietig, hoorde vanavond dat mijn schoonzusje en zwager een tweede kindje krijgen! hebben er al 1 van een jaar dus nu de volgende! Kan op dit moment niet blij voor ze zijn en weet er zelf niet mee om te gaan! Heb net ruim een uur zitten janken op de bank en zit met van die vreselijk dikke ogen achter de pc, ff van mij af te tikken! Mijn mannetje is net vertrokken naar zijn werk, vond het vreselijk om mij zo achter te moeten laten, maar is niet anders! Moet zeggen dat dit al ff oplucht, om het van mij af te schrijven! Onze tijd komt nog! en jullie tijd natuurlijk ook! Oh ja, heel veel sterkte met je blaasontsteking! groetjes
Ohw, balen voor je! Dat kan je er nu net niet bij hebben, maarr 1 dag (nachtje) ongi is wel héél erg kort hè. Ik zou opnieuw testen, je weet maar nooit! Gaan dit weekend waarschijnlijk alsnog allebei testen Vet irri dat je schoonzus en zwager zo snel alweer een 2e krijgen kan me jouw verdriet goed voorstellen! Oneerlijk hè dat de één zo snel zwanger wordt en de ander er maanden over moet doen. Je geduld wordt zo aardig op de proef gesteld hè (en toevallig ontbreekt het mij daaraan hihi). Nou meid, niet bij de pakken neerzitten ik zal voor je duimen van het weekend! Mijn blaas is gelukkig weer wat minder pijnlijk! Voelde me gisteren ook verdrietig ná de negatieve uitslag, ga ik naar de arts... is het daar verloskundige spreekuur, komen er zeker 4 zwangere vrouwen voorbij waggelen, argh! :x Groetjes