Ik zit nu 3 dagen voordat ik normaal ongesteld moet worden. Allemaal positieve testen maar maak me er toch wat zorgen om wat als ik vrijdag gewoon ongesteld wordt? Kan dat? Dagelijks wordt streepje steeds duidelijker zichtbaar maar twijfel er wel soms aan of ze echt positief zijn. Vanochtend toen ik de test zag wou ik eigenlijk echt dat men vriend ook een test deed om er zeker van te zijn dat ze kloppen.
Deze zijn allemaal positief idd. Ik zou vertrouwen hebben en er vanuit gaan dat je niet ongesteld wordt. Voor nu is daar helemaal geen reden voor namelijk
Zo hoeveel test je wel niet per dag? Voor nu zien ze er mooi uit hoor. Probeer een beetje vertrouwen te hebben!
Ze zijn niet allemaal vandaag maar van de afgelopen 3 dagen . Toch nog veel. Morgen ga ik naar de huisarts voor te kijken hoe en wat om te kijken hoe het beste is om te stoppen met roken. Het vertrouwen is moeilijk en hoop morgen ook meer vertrouwen erin te krijgen als ik bij de huisarts ben geweest.
Je testen zijn positief, daar is geen twijfel over mogelijk. Goed ook dat je morgen naar de huisarts gaat om te stoppen met roken? Is het een bewuste keuze geweest om het risico te lopen op een zwangerschap terwijl je nog rookt? Helaas is op basis van literatuurstudies vastgesteld dat roken schadelijk is voor je ongeboren kind en een belangrijke risicofactor is voor zwangerschapscomplicaties https://www.trimbos.nl/wp-content/uploads/2022/12/AF2025-Factsheet-Roken-en-Zwangerschap-–-update-2022.pdf Succes morgen!
Ik probeerde al een tijdje te stoppen en was ook aan minderen tot de miskraam vorige keer. Ben toen weer meer gaan roken maar nu weer volop aan het minderen om een gezonde baby te krijgen en hopelijk alles goed te laten verlopen.
Bij de huisarts geweest en nu wachten op de resultaten waar ik toch wat bang voor ben. Wat als die negatief is? Na 15 positieve testen? Kan dat? Moet me echt minder druk maken. Na de huisarts meteen een test gedaan om me gerust te stellen, hij is duidelijk positief maar heeft niet geholpen. Kijk elke minuut naar men mail totdat de uitslag er is maar nog niks. Ben ik de enigst die dit heeft?
Ik denk echt dat je moet stoppen met het testen. Je maakt jezelf helemaal gek, je hebt een prachtige test. Meer dan wachten tot aan je eerste echo en stoppen met roken kan je niet doen. Probeer te genieten van deze mooie testen.
Dit. Stop met testen, je maakt hCG aan, garanties heb je toch niet. Beter dat je je nu richt op stoppen met roken, dáár heb je wel invloed op en dat is bewezen gezond/ beter voor het kindje in je buik.
Ik snap je onzekerheid maar meer dan 1 test per dag helpt niet. En er zit soms een slechte test tussen qua kwaliteit dan schiet je gelijk in paniek omdat het dan niet opgelopen lijkt. Hij is heel duidelijk positief. focus op waar je invloed op hebt. Dat probeer ik in ieder geval maar te doen .. je vergroot de kans op een miskraam met roken. Zelfstandig stoppen lukt zelden. Wist je dat er tegenwoordig allerlei dingen zijn die je daarbij kunnen helpen? Je huisarts kan je daarover informeren
Gefeliciteerd! Probeer wel alsjeblieft zo snel mogelijk te stoppen met roken. Mijn gynaecoloog zei dat roken het enige is waar je eicellen gewoon hard van achteruit gaan. Je had eigenlijk al voordat je zwanger wilde worden moeten stoppen, net als je vriend als hij ook rookt.