Op vrijdag 25-1 had ik in de ochtend een positieve ovulatietest. Savonds was hij weer negatief. Wanneer zou ik op z’n vroegst kunnen testen met een predictor?
Ik zou op zijn vroegst 5 feb doen dan zit je op 9 of 10 dpo! Ik hoor goede verhalen over de predictor!
Ik had op vrijdagavond een positieve ovulatietest. En ik had op zondag (9 dagen later) een positieve predictor.
Dankje! Zo spannend.. ben benieuwd.. zit nog in de ronde van mn miskraam namelijk maar wel een positieve ovulatietest gehad.
Ik testte 8dpo echt in de hele verte verte een discutabel streepje. Alleen zichtbaar voor mezelf en niet op de foto te krijgen. 9dpo testte ik duidelijk positief , de bovenste is vandaag! Ik duim voor een positieve test voor je
Bij mij was de predictor op 8 en 9dpo witter dan wit en op 10dpo ineens positief. Ben zelfs nog een dag vooruit gezet dus als je daarvanuit gaat was hij voor het eerst positief op 11dpo. Bij mijn vorige zwangerschap had ik daarentegen op 9dpo al 1-2 op de digitale CB. Toen geen predictor gebruikt maar weet zeker dat die op 8dpo al positief was geweest. Het verschilt niet alleen per persoon maar ook per zwangerschap. Als je vroeg gaat testen en het is negatief, weet dan dat er toch nog van alles mogelijk is!
Ohhh Flamingo1990 wat fijn dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd! Flamingooo dat is zo idd! Jij ook gefeliciteerd! Ik kan me bijna niet inhouden om te testen
Heb er toch een gedaan en zie in de verste verte iets!!! Krijg het nauwelijks op de foto en denk na uploaden ook niet zichtbaar.. Ooh hoop zoooo dat ik morgen een positieve in handen heb!
Nu ben ik bang dat het miss toch nog zwangerschapsrestjes zijn.. Ik testte woe 23 negatief met een action.
Ik lijk heel in de verte ook wat te zien. Ik zou morgen of overmorgen nog even testen met een predictor
Dankjewel voor je felicitatie! Je foto is best hoopvol. Ik zie inderdaad iets vaags in de verste verte. Ik moet zeggen; zo zag hij er bij mij op 8dpo uit! Ik duim!
Als ik eerlijk mag zijn vind ik het streepje onbewerkt een stuk duidelijker Dat gebeurt ook niet vaak.