Hoi dames Ik heb 12dec een mooie cryo tp gehad in een kunstmatige cyclus zonder pregnyl spuiten...heb op dag 5 een test gedaan op dag 8 en 9 nu zie je op dag 8 beter streepje dan die van dag 9 wat moet ik hiervan denken dag 5 en 8 waren action testen en dag 9 een kruidvat test
Oh, spannend!! Je moet nooit verschillende testen met elkaar vergelijken voor oploop, dus of bij test 1 blijven of nu overgaan op test 2. Tests reageren verschillend, dus dat zegt niet zoveel.
Hoe oud wad je cryo bij de tp? 4 dagen? Dan zou je nu vandaag op 14 dpo en gisteren was da dag 9 na de tp en zat je op 13 dpo?? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het dan niet hoopvol vind lijken, kijkend naar de testen.
6dagen zijden ze Mag woensdag pas testen zijden ze Vriendinnen die in buurt wonen en testen hebben gezien zeggen wel zwanger... Ik durf nog niet te hopen... Ga woensdag pas weer testen en dan laat ik het bij de action want lees rare dingen ober die vd kruidvat Hoor van meerdere dat zr pas na 10/11dagen tp pas positief testen We wachten maar rustig af
Oh.. 6 dagen oud.. hmmmmm dan zoh je nu al 16 dpo zijn en de test van 15 dpo. Dan vind ik ze zeker te licht eigenlijk. 10-11 dagen na een tp (cryo van 4-5-6 dagen oud) pas positief testen is wel erg laat en dit komt amper voor. Was het niet 10-11 dagen na ei?
Een streep is streep toch die komt er niet als je geen hcg in je lichaam heb of zie ik dat verkeerd.... Bij me dochtertje waren ze in begin ook zo licht tot officiele test dag
Dat klopt, maar als het bij/na de innesteling al fout gaat, heb je al wel wat hcg aangemaakt (en krijg je dus wel lichte streepjes) maar lopen de testen niet op, maar gaan ze uitwindelijk juist aflopen
Ik hoop idd dat ze oplopen. Maar zijn voor nu echt te licht. Je zit namelijk al op officiële testdag. Zag geeft altijd wat extra dagen. Dit in combi met de slecht ervaringen met Kruidvat en action testen. Maaarrr geen bloed verlies is wel positief. Misschien kan je een predictor early en express test kopen? Die zijn veel duidelijker. Xxx heel veel succes
Probeer 1 test te gebruiken, dat is voor t vergelijken makkelijker. Misschien een predictor expres proberen? Kruidvat is nogal van de valse lijntje tegenwoordig. Enige wat je kan doen is kijken of hij oploopt. De streep zie ik zeker wel, nh nog de vraag of hij oploopt succes met wachten en testen
Oplopen doet die nog steeds niet donderdag ma ff ziekenhuis bellen... Lijntjes zie je wel...heb bij de 1e ook gehad....dus ben benieuwd
Geen bloedverlies gaat bij ts helaas niet op ivm kunstmatige cyclus. De medicijnen die ze daarvoor gebruikt houd het bloed tegen. TS: als ik eerlijk ben vind ik het er niet heel positief uit zien. Ik zelf heb een 4 dagen oude cryo emmy teruggeplaatst gekregen in kunstmatige cyclus en teste 9 dagen na de tp heel duidelijk positief. Nou kan dat pp verschillen maar er was ook duidelijk een oploop. Ik zou morgen het ziekenhuis ff bellen.
Idd kan verschillen per persoon vriendin van me had met tp alleen maar tuur strepen..ik hoef niet te turen je ziet ze gewoon op de test...krijg het alleen noet op de foto...vandaag nog niet getest...morgen ga ziekenhuis bellen
Owja en bij me dochtertje was pas vamaf moment dat mocht testen dat ze pas donkerder ging worden en oplopen
Heb ziekenhuis gebeld En een streep is een streep hoe licht ook Dus mag er vamuit gaan zwanger ben Hij hoef niet knallend te zijn...want dat is niet altijd bij iedereen zo...
Daar heb je zeker gelijk in. Maar als ze niet oplopen is dat meestal niet positief zoals de meestje hier proberen uit te leggen. Hoop alsnog voor je dat het wel goed zit!
Dat maakte niet uit zij ziekenhuis want heb ik ook uitgelegd en dat hoef niet bij iedereen zo te zijn... Binnen kort echo laten maken Dan zullen we het wel zien
klopt zeker dat een streep een streep is en dat er dan wat gaande is in jou buik. alleen zouden de testen , In de meeste gevallen oplopen. Mijn eigen ervaring is helaas niet positief. Ik hoop natuurlijk dat het het anders is. Maar ik zou er wel rekening mee houden.......
@chantie07 heb je vandaag nog getest? Ik zie inderdaad een 2e streepje op je testen. Ik hoop dat het streepje oploopt en nu duidelijker is.
Nee vandaag nog niet getest gehad ziekenhuis zij ik het vd week ff moest doen ze zeg elke dag heeft niet veel zin kan zijn dat gewoon wat lamger duurt...bij 1e heb dat ook gehad...we wachten nog even geduldig...had liefst natuurlijk een knal test gehad haha dat zij zij ook ze zeg maar het hoef niet en hij loopt niet af dat scheelt ook weer