Hi dames, ik had al een onderwerp gestart over ovulatie Testen, sorry maar Snap het niet helemaal kan het zo zijn dat ze aflopen En dan weer oplopen? Deze zijn van de afgelopen paar Dagen, van links naar Rechts de laatste van vanmiddag.
Ja dat is normaal. Lh schommelt je hele cyclus en een test hoeft dus niet op te lopen zoals bij een zw test Rustig aan doortesten. Als de streep al flink donker is zou je 2x op een dag kunnen testen (middag en avond), maar de knaller zal je zometeen echt niet missen
En hoeveel olvulatie testen gebruiken jullie in de maand, ik ben namelijk onregelmatig ongesteld, of is dat ook heel verschillend qua persoon.
Daarom zei ik ook cycli (duur van meerdere cyclussen ) Dus hoeveel dagen duurde al je vorige cycli en op welke dag zit je nu?
Sorry☺️ Ik snap het niet helemaal ik weet dat ik 19-3 voor het laatst ongesteld ben geweest en ben op 29 maart begonnen met ovulatie testen tot nu toe dan.
Dus je zit nu pas in ronde 5 na de anticonceptie? Ik denk dat jouw ei zo tussen 18 en dan 26 plaatsvind. In dat geval ben je nu dus nog wat vroeg en zal hij echt nog gaan knallen hoor
Klopt ja. Oké nog een vraagje ☺️ Moet ik wel iedere keer vanaf 10 dagen na je menstruatie testen? Of vanaf dag 18 dan? Heel erg bedankt voor de antwoorden
Ik word nu gevolgd met echo's dus zie de groei van mijn ei dus hoef t nu niet meer te doen. Maar toen ik het nog wel volop deed begon ik altijd pas op dag 14 omdat ik meestal mijn ei pas op dag 18 had of later... Maar ja dat kan je alleen zelf bepalen.