heeft iemand hier ervaring met clear blue digi? is deze test gevoelig of juist niet? Ik zit 4 dagen voor NOD en wil graag testen, maar weet niet of dit nu al slim is!
nee das niet slim, hij geeft zo vroeg niet snel een goede uitslag. De mate care verkoopt testen waarmee je wel eerder kan testen. succes!
heb er geen ervaring mee, maar wat ik heb gehoord en gelezen is dat ie niet echt gevoelig is. Meestal testen vrouwen hier op hun nod of er na pas posi. Ik zou de kruitvat test doen, die schijnt gevoeliger te zijn.... of gewoon tot je nod wachten Hoop dat je zwanger bent, succes!
Hier 1 dag voor NOD positief getest, tenminste dat gaf de echo teruggerekend aan.. Maarja dat belooft niets. Zijn wel erg duur voor te vroeg testen.. vind ik.
Geen aanrader voor je NOD daarmee te testen. Op je NOD zou wel kunnen maar eerder niet. Zou het dan met een ander testje proberen als je persé voor je NOD wilt testen. Ikzelf neem ook eerst matcare altijd die Ultra testen.
Ik zou eigenlijk ook zoiezo wachten tot op je NOD. Ik weet dat het moeilijk is maar straks test je licht positief en wordt je toch ongesteld, dan ben je nog meer teleurgesteld.
Ik zou hem alleen gebruiken als "bevestiging". Ze zijn te duur om te testen als je niet een beetje zekerheid al hebt!
ik heb vorige maand 1 dag voor mijn NOD getest en testte positief. helemaal happy natuurlijk. maar na 3 dagen werd ik alsnog ongi. grote teleurstelling! ik raad je aan toch geduld te hebben. geloof me, het doet je zoveel verdriet...eerst zo blij en dan is het toch niet meer zo. mejon
cleur blua met de digitale dacht bij de kruidvat 3 voor 20 euro of het zijn de andere maar dach tbijna zeker deze
Dan vind ik ze nog redelijk goedkoop! Ik dacht altijd dat er maar 1 zo'n teststick bij zat! Weer wat geleerd! Maar inderdaad, ik zou ook nog even wachten tot je NOD! Het is moeilijk, maar de moeite waard!
Ik snap ook nooit dat mensen deze test zo duur vinden. Er zitten er idd 3 in. Ik zou ook wachten tot he NOD Pim