Gisteren ochtend een kv test gedaan op 3 dgn voor nod. Ik dacht direct een heel licht streepje te zien maar ga nu twijfelen. Test is inmiddels opgedroogd. Zien jullie wat of is dit gewoon een voorgedrukt streepje.
Ik zie wat je bedoeld maar ik denk dat dit een indroger is. Heb laatste tijd ook vaak van dit soort "streepjes". Is het gekomen binnen de tijd of na de afleestijd?
Het streepje was wel direct na doorlopen te zien dus binnen de 5 min. Alleen super licht krijg het ook niet duidelijker op de foto. ....ik twijfel zelf ook hoor.
Als het roze is dan zou het misschien toch geen indroger zijn! Morgen nogmaals testen dan weet je het zeker!
Helaas is dit tegenwoordig normaal bij kv2v5 Roze streepjes, even dik als de controlelijn en binnen 5 minuten maar toch vals.
Nee sorry ik zie op de foto niets. Ook niet als ik inzoom. Maar weet dat de foto's slecht upgeload worden. Kruidvat testen zijn wel erg verslechterd de laatste tijd. Zo lang de streep niet duidelijk roze is zou ik uitgaan van een vals positieve test.
Bedankt meiden. Ik ga er voor nu ook vanuit dat het negatief is tot ik een duidelijk zichtbaar streepje zie!
Dit is ook mijn ervaring. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je alsnog een dikke positieve test kan krijgen over een paar dagen
Uurtje geleden nog een testje gewaagd. .streepje lijkt iets duidelijker maar ben niet overtuigd hahaha ik denk dat ik nu maar gewoon mijn nod afwacht en dan nog maar eens test.