Ben ik de enige die trillend en zwetend midden in de nacht gaat testen? Ik had me zoo voorgenomen om dat niet meer te doen, wat een gestress. Afijn, check het tijdstip van mijn post......... Vandaag 11 dpo (na eisprong toch?l) nog nooit voor nod getest (kruidvat)maar op jullie advies zo'n predicator gekocht... en nu dus een tuur streep... Ik hou niet van tuur strepen... ik ben bang dat ik ze in beeld... maar ik denk nu dat hij er staat....... ik heb geprobeerd een foto te maken... Het kan alle kanten op weet ik inmiddels.. komt vals positief bij deze wel eens voor?
Nou op de 2e foto vind ik het een tuur streep meer .. Gefeliciteerd en ik herken de testdrang wel hoor
Thnx meiden. Man oh man, je zou toch denken dat ik "het trucje" onderhand wel ken, maar die mk heeft me behoorlijk onzeker gemaakt.
Ik snap je onzekerheid. En zeker voor NOD. Maar dit is echt geen tuurstreep hoor. Dit is een hele duidelijke positieve zwangerschapstest. En dat op 11 DPO. Dat onzekere blijft denk ik nog wel even. Maar probeer te genieten ook! Want niks is zo bijzonder als die kick van om 4 uur snachts een 2e streepje op een test gezien verschijnen.