Ik heb even een zeer domme vraag. *schaam schaam*. Ik heb voor de eerste keer ovulatietesten van de action gehaald. Nu vroeg ik me af of je daar enkel op mag plassen of mag je deze ook in een potje met urine steken? Alvast bedankt!
Mamanneke, Ik wil je adviseren om je testen bij een drogist te halen. Ik heb bij de Action gewerkten en heeeel veeel klachten gehad over testen die niet goed werkten of niet klopten etc. Liefs
Ik doe in een bekertje, en zie hem dan lopen en als aan einde is dam eruit het is maar er je zelf fijn vind denk ik
Bij deze testen heb ik nooit een positieve test gekregen, terwijl een ander merk een mooie knaller gaf. Ze zijn volgens mij niet heel gevoelig, dus het zou kunnen dat je de piek ermee mist.
Ook ik kan me aansluiten.. ik heb hiermee ook geen knaller gevonden.. terwijl mijn cervixslijm heel duidelijk was..
Ik doe dat ook altijd. Uit mijn hoofd weet ik even niet hoe lang, in de bijsluiter staat precies hoe lang.
Hier ook gebruikt gewoon met een bekertje en voor mij werken ze ook prima heb goed mijn ei kennen vinden ermee! Succes!
Of ik een knaller ga krijgen valt dan af te wachten. Meningen zijn verschillend dus ik zal wel zien of ze voor mij werken. Ik hoop het alleszins Vanaf hoeveel dagen na de menstruatie beginnen jullie met testen?
Dag 8 ongeveer. Hoe lang is je cyclus gemiddeld? Ze heeft het over ovulatie testen. Staat ook in het onderwerp