Goedemorgen ik hoop dat hij zichtbaar is na het uploaden. Ik zit op 7 dagen na terugplaatsing, 12 dagen na ovitrelle en op 10 dpo.
Ik lijk wel iets te zien als ik goed kijk! terugplaatsing is denk ik terugplaatsing, maar wat is ovitrelle?
Haha bedankt, alleen heb ik ook geen idee wat pregnyl is Weet alleen dat je het moet inspuiten en dat je de dosis per dag afbouwt.
Vandaag een precies zelfde soort streepje als gister. Dus de hoop vervliegt een beetje. Onderste van vandaag. Losse foto ook van vandaag.
Balen ik leek gisteren iets meer te zien en kan nu weinig ontdekken. Je bent nog vroeg toch? Hopelijk dat t alsnog een streepje wordt
Hmmm ik vind 'm op de foto van samen die van vandaag wel iets duidelijker maar nog niet heel veel... Misschien een slow starter? Wat was de kwaliteit van de cryo?
Nu opgedroogd is hij ook iets duidelijker. Het was een verse terugplaatsing en hij was 5 cellig op dag van terugplaatsing. Bij mijn dochter was ze 8 cellig en had ik 9 dagen na terugplaatsing (morgen pas) een licht streepje dus mag mijzelf niet te gek maken maar toch bah het nadeel van vroeg testen.
Ok dat verklaard wel veel . Mijn testen zijn donkerder maar was een cryo blasto dus al verder. We duimen nog even verder 😘
Ik duim mee! Je hcg verjoogd iedere 36/48uur ofzo toch? Als je dan gister met morgen vergelijk zou moeten zien