Ervaring met 2-besure?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Maagd, 4 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hallo,

Afgelopen weekend heb ik een bestelling gedaan bij 2-besure voor ovulatietesten. Omdat het weekend was en op maandag de post niet bezorgd wordt zou ik dinsdag mijn bestelling kregen. Dinsdag niets ontvangen en ook gister niet.
    Ik heb toen gekeken naar de mail over mijn bestelling en nu blijkt dat mijn huisnummer niet staat ingevuld (wat ik wel gedaan heb). Ik heb gelijk een mail gestuurd en gevraagd of mijn bestelling wellicht elders is bezorgd.
    Ik heb daarop nog geen antwoord gekregen, maar vraag me nu af hoe de ervaring is van anderen met dit bedrijf wat betreft bestellingen.

Kreeg je altijd alles netjes op tijd. Heb je ooit soort gelijk iets meegemaakt en was de klantenservice goed?

2. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Ik heb onlangs voor het eerst besteld en had het op tijd binnen! Weet dus niet hoe de klantenservice is... Qua testen ben ik heel tevreden in ieder geval! Maar ja daar heb je niet zo veel aan als je ze niet in huis hebt 😁.

3. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Als ze je bestelling zonder huisnummer hebben verstuurd zal de post retour gaan en dan kunnen ze het opnieuw toesturen.

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Altijd alles netjes en snel ontvangen!

5. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Bestel hier al heel lang en is bijna altijd de volgende werk dag binnen. Zou er gewoon even achteraan gaan, desnoods bellen?

6. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Oke dat is handig, maar zonder huisnummer zal het niet bij mij aankomen. En hoe weten ze bij postnl wat de afzender is? Ik begreep dat de envelop discreet is en dus geen reclame en/of adres op staat

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Het zojuist bericht gehad dat het adres in principe automatisch gegenereerd wordt en mijn adres dus niet kwijt kan raken.
    Als het niet arriveert word ik doorverwezen naar de algemene voorwaarden. Daar staat in het kort in dat zij 30 dagen de tijd hebben om mijn pakket te leveren en anders krijg ik mn geld terug. 30 dagen? daar kan ik toch niet op wachten als je zwanger wilt worden? tss

Verder het advies om bij de buren te vragen of daar pakketje is bezorgd.... Nou lekker dan.

8. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Heb je ze inmiddels gehad?
    Lijkt me niet dat het zomaar bij de buren wordt geleverd zonder huisnummer, want hoe moet de post dan weten wie je buren zijn. 😂

9. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Dat is wel apart

Al meerdere keren besteld en netjes volgende dag in huis.
    Volgens mij ben je zelfs verplicht om huisnummer in te vullen anders verstuurd die de bestelling niet.

Maar mijn ervaring is dus erg positief

10. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Vanmorgen werd het pakketje door 1 van de buren bij ons in de bus gedrukt. Er stond wel een straatnaam op dus dan kunnen ze in ieder geval de juiste straat vinden. Maar huisnummer was niet ingevuld. Volgens de klantenservice was dit ook niet bij de bestelling opgegeven. Beetje raar. Zou ik dan dus verplicht stellen maar goed. Goed dat iemand van de buren het bij ons alsnog gebracht heeft.

Maar mag niet klagen... heb meer ovutesten gekregen dan ik besteld had. Maar er mist 1 zwangerschapstest.
    Hier de meeste dus wel goede ervaring.

Deel Deze Pagina