Ik heb jullie advies nodig.. ik heb het idee dat ik hier wel op de juiste plaats zit Aanstaande vrijdag moet ik ongesteld worden. Ik heb de clear blue tests al in huis en zie nu op internet staan dat je deze tests al enkele dagen eerder kunt gebruiken. Als ik bijvoorbeeld morgen test; dan zou deze 97% betrouwbaar zijn? Wat zouden jullie doen? (ik zelf heb wel het idee dat er iets gaande kan zijn, er zijn wel wat symptomen maar ja, je kunt het zelf ook groter maken dan het is uiteraard)
Clear blue zijn geen goedkope tests..ik zou vrijdag pas testen of een goedkopere halen zoals k2v5 of action. Maar dat is mijn mening
je kan ook eerst een action test doen die zijn goedkoop, en stukken minder duur dan clear blue. als die positief is dan kun je altijd de clear blue doen. hoop voor je dat die positief is. famke
Maar die van de CB zijn er toch juist voor om een aantal dagen eerder te kunnen testen of is iedere test daar voor geschikt?
Met de clearblue digitaal eerst altijd negatief mee getest, ( ik dacht net zoals jou over de aantal procenten waarmee je al een 'juiste' uitslag kon krijgen.. ) Echter bij mij werd hij pas op m'n nod of een dag erna pas positief! Dus ik zou pas gaan testen op je verwachte nod! Om een teleurstelling te voorkomen!
Of inderdaad een goedkope test halen... als je echt niet meer kunt wachten Ik ben ook niet heel erg geduldig, mijn NOD is maandag maar ik ga vrijdag denk ik een eerste testje wagen... Maar zeker gewoon een goedkope
Als ik van jou was zou ik wachten tot vrijdag als je dan maandstonden niet krijgt : testen! Gewoon al om een eventuele teleurstelling te vermijden! Laat het op je afkomen!
Mijn vroege testen gaven op 10 dpo al een heel licht streepje, dipsticks van z&k. Op 12 dpo werd het duidelijker en heb ik een cb gedaan, die gaf 1-2 weken aan . Dus bij mij deed ie het .
Ik zou ook eerst een goedkoop testje wagen.. als deze positief is de cb er tegen aan.. trouwens ik had 2 dgn voor mijn nod positief getest met de cb.. succes..!
Gewoon wachten. Volgens mijn artsen zijn die hele vroege testen niet echt betrouwbaar. Je hormoonpeil stijgt nog flink door he.
Meid vandaag negatief kan vrijdag gewoon nog positief zijn hoor! Je ben gewoon nog te vroeg niet iedereen test positief voor nod.