Is het zo dat je ovulatietesten altijd positief (of bijna positief) uitslaan als je zwanger bent? Of hoeft dat niet perse? Ik zit namelijk ongeveer 3 dagen voor me NOD.. en heb vanmiddag uit nieuwschierigheid een ovulatietest gedaan en deze was dus negatief (geen 2e streep te bekennen dus..) Vind t allemaal wel erg spannend, maar durf nog geen zwangerschapstest te doen, bang dat dat te vroeg is
he ik denk dat die testen helemaal niet betrouwbaar zijn vorige maand heb ik ovulatie testen gekocht om te gebruiken eb heb byna elke dag een gebruikt om te kijken als ik een eisprong zou krijgen maar ik kreeg altyd een heel dun streepje. paar weken later bleek dat ik zwanger was geworden maar die test geen 1 x heeft gezeg dat ik eisprong had gehad. na 6 wkn een mk helaas en ben nu begonnen met clomid 50 mg 5 dagen. heb de deze maand weer zelfde geprobeert en nu kreeg ik wel 4 dagen een dikke streep ik snap er dus niks meer van nu effe afwachte 1 maart kan ik testen als ik niet ongesteld ben geworden . groetjes jennifer
Van wat ik hier gelezen hebt kan het beide kanten op, sommige hebben wel een positieve ovulatietest en sommige niet. Maar het is een ovulatietest dus echt zekerheid heb je alleen met een zwangerschapstest. Ik denk sowieso dat 3 dagen voor NOD nog te vroeg is en zou op je NOD nog eens testen maar dan met een zwangerschapstest. (hoor wie het zegt)
Ik heb nadat ik wist dat ik zwanger was een ovulatietest gedaan om te kijken of die inderdaad positief zou zijn en het was een echte knaltest.. Maar durf niet te zeggen of dat altijd zo is...
Ik heb ook een ovu test gedaan na dat ik wist dat ik zwanger was en dan knalt hij echt dan de strip af! Dus bijna posi zegt nog steeds niet zo heel veel, hij moet echt knallen.
ja ik moet eigenlijk rond de 24ste al ongesteld worden maar door de clomid kan me cyclus iets veranderen ofso en vorige maand toen ik zwanger was kon ik 2 dagen voor mijn nod al positief testen maar dan heb je vaak zo wazige uitslag dat je tog beter kunt wachten tot je egt overtijd bent 3 dagen ofso heb je teminste een duidelijk beeld vind ik dan... groetjes
Bekijk bijlage 129873 als je het dan over die knap test hebt is deze datwel of juist niet? moet ver wel bij zeggden in het echt was ie donkerder deze foto is een paar uur later genomen met iphone dus niet heel duidelijk
die van mij was ook bijne zwart!!! maar dat is nu na bijna 7 weken, 2 dagen voor mn nod was hij ook zo als de foto...gewoon net zo donker als controle streep of bijna posi terwijl hij dat nooit was
Ik zit met precies hetzelfde! Mijn ei was deze maand pas op cd19 (4 dagen later dan normaal), had eerder een lf van 11/13 dagen, en heb nu geen idee wanneer ik kan testen. Ovutesten geven heel licht tweede streepje,maar ja, ze heten niet voor niets ovulatietesten. Gelukkig lees ik hier ook dat niet bij iedereen de testen knalpositief uitslaan voor of rond NOD...
Ja,zo denk ik dan ook maar.. dat geeft hoop Spannend jij zit ook rond je NOD. Ik ook, als ik van de laatste 2 maanden uit moet gaan, heb ik morgen mijn NOD.. maar weet niet of ik morgen al ga testen Weet jij t inmiddels al?
Ik was net bij t Kruidvat, waren de 2voor5 testen op...ze hoopte ze morgenavond (!) weer binnen te hebben. Kan je een keer testen, zijn ze op! Heb maar een gewone kruidvattest gekocht, en ga morgen proberen...spannend! En jij, ga je morgen testen?
Hoi meiden, ik heb 2 keer meegemaakt dat de ze positief uitslaan bij een zwangerschap. Vandaag was mijn tweede keer en weer per toeval. Ik had al een topic geplaats ( matcare teststreep eerder dan controle ), omdat ik dacht mijn piek te hebben, en de testen dus zo positief waren dat de teststreep eerder te zien was. Ik vond dit apart en vroeg me dus af of dat vaker gebeurde. Helaas kreeg ik maar 1 reactie en bij haar kwam het ook niet bekend voor. toevallig moest ik voor iets anders naar de gyn en hier kwam dus naar voren dat ik zwanger ben. Inmiddels ook een digitale zwangerschapstest gedaan en 1 van kruidvat en ze zijn inderdaad hartstikke positief. Nog gekker aan het verhaal is dat ik gewoon ongesteld geworden ben, 30 januari, dit heeft 4/5 dagen geduurt Gr.
Wat balen dat die testen op waren, zul je altijd zien IK ga morgen nog niet testen, wil toch ff kijken of me ongest uitblijft.. misschien woensdag Wel erg spannend.. succes met testen morgen
Ik deed bij mijn laatste zwangerschap rond een uur of 10 een ovulatietest, hartstikke negatief. Tweede streepje ver te zoeken! Om 11:45 uur (dus nog geen 2 uur later) deed ik uit eigenwijsheid toch een zwangerschapstest en die was wel positief! Dus houdt hoop, meiden!
Wat balen dat je weer een maand moet wachten Ik heb nog steeds niet getest, ben ook bang dat me ongest eraan zit te komen.. ik wacht tot vrijdag met testen
ik heb toevallig vandaag een ovutest gedaan..heb vorige week een positieve zwangerschapstest gehad en die zijn op en heb nog een paar ovutesten liggen, dus ik dacht ga het toch eens proberen...nou hij knalt er echt vanaf!!! zo donker is hij nooit geweest als ik me ei zocht hahah....