lieve meiden,..ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen! ik en mijn man lopen al een geruime tijd in de mmm en zijn inmiddels bezig met ivf! ik heb vorige ronde een cryo tp gehad in een cyclus met progynova. nadat ik stopte met de progynova en de utrogestan werd ik netjes 2dagen later ongesteld!! en goed ook! bij ons is het gebruikelijk dat je dan 1mnd moet "rusten" en dan volgende cyclus weer straten met progy. ik zit vandaag dus op cd 28 van mijn rust ronde en verwacht dit weekend mijn ongi (gemiddeld tussen dag 23 en 31) nou heb ik al 1,5 wk menstruatie krampjes , last mn onderrug en licht in mn hoofd! gister kreeg ik ineens de ingeving om te testen en had perongeluk een ovu test gebruikt! deze was bijna positief! IETS lichter dan controle streep!! dus ik meteen (binnen half uur met nieuwe urine) kruitvat zwangerschapstest gedaan en deze was negatief! dus ik dacht misschien fout in test! ik zou toch niet nu pas mn ei hebben!?!??!?! dus ik vandaag weer mn urine opgevangen en nieuwe ovu test gedaan en die is donkerder dan gister (zie mn foto) maar kv test (met zelfde urine) ws nogsteeds witter dan wit!!! zal ik dan echt nu pas mn eisprong hebben?!?!?!?!?! zijn er meiden die dit ook wel eens hebben meegemaakt?!?! ik baal er ontzettend van als ik nu pas mn ei heb want ik hoopte dit weekend weer te kunnen starten voor nieuwe cryo terugplaatsing. de ovu test is trouwens van kruitvat
de ovutesten van kruidvat zijn een beetje moeilijk om op voort te gaan meid. bij mij had ik heel de cyclus door 2 gelijke strepen op deze test en enkel als de teststreep donkerder was dan de controlestreep was hij positief. je moet ze wat kennen.
Ik durf er niets over te zeggen als het de ovutesten van de KV zijn. Ik heb ze 1 ronde gebruikt en was een week vruchtbaar...dus ik vertrouw ze niet!
Deze ovu testen zijn echt niet betrouwbaar hoor! Ik zou de uitslag van je zw-test geloven en dan hopen dat je snel zwanger mag zijn! Succes met je cryo-TP!
lieve meiden, bedankt voor jullie reacties!!!! ik zit vandaag op cd 32 en heb nogsteeds positieve ovu test!! (zie mn album!!) sterker nog,..hij is nog duidelijker dan zatedag :s maar mn zw test blijft negatief! wordt er gek van! lijkt me sterk dat ik week lang eisprong heb! en nog later dan verwacht ook!!! miss morgen toch maar eens belletje plegen met de gyn?!
Wat een gedoe allemaal zeg! Maar lees hier wel dat ze niet echt betrouwbaar zijn. Misschien een ander merk even proberen? Sterkte ermee meid!
zeehondje: dat heb ik idd ook gelezen maar ik moet toegeven dat ik int verleden nooit problemen met deze heb gehad! toen we nog niet in de mmm zaten gebruikte ik ze ook en toen klopte ze altijd! ga morgen eens bellen met de gyn! kijken wat die zegt!