Ik zou er nog 1 acheraan doen, kijken of er weer een streepje komt. Hier durf ik niets positiefs over te zeggen.
Ik vind het hoe dan ook een achterlijke test, want stel je weet niet op welke plek hij moet staan, dan zie je gewoon 2 strepen binnen de tijd en spring je een gat in de lucht.. Blijkt hij na die tijd negatief! Gelukkig weet ik beter nadat ik al een positieve test heb gehad (vorige zwangerschap), morgen nog maar een keer testen dan.. Bedankt allemaal!
Sorry,dit is geen gewone normale streep maar meer een "veeg" en hij is ook nog scheef. Dus zou het heel raar vinden als iemand dit als positief zou beschouwen
Ik snap niet dat jullie dat scheef noemen en het is ook geen veeg, maar goed.. Bij mijn vorige zwangerschap ging het er hier wat gezelliger aan toe, maar goed dat is ook alweer 2 jaar geleden, de leden veranderen in de tussentijd..
jeetje?????? waar slaat dat nu op?! Je streep is duidelijk scheef.....dun......je kan toch niet gaan roepen dat dit een positieve test is?
Roep ik dan dat hij positief is? De test ligt scheef op de foto, misschien dat het streepje daarom scheef lijkt.. Maar die staat recht, is niet uitgeveegd en hij is roze.. Maar ik zeg zelf al dat ik denk dat hij negatief is omdat hij op de verkeerde plek staat, maar ik kan me voorstellen als dit je eerste test is die je doet dat je dit dan als positief ziet, dan hoef je nog niet zo'n poppetje en die reactie erachter te plaatsen..
Dit is echt geen positieve test ,je teststreep is wit niet roze en die lijntjes wat u roze noemt zijn gewoon opdroogstrepen. Geloof me deze is "niet" +
Oke dan dat je m als positief zou kunnen beschouwen dan dat zei je... Dan nog snap ik je reactie helemaal niet naar mij en melanie toe?
Ik vind de test ook niet positief lijken. Ik vind het geen duidelijk streep, en de streep is ook dunner dan de controle streep.
Waar zijn dat soort opmerkingen nou goed voor dan? Ik heb gewoon netjes 4 druppeltjes gedaan zoals het hoort, heb al heel wat testen versleten.. Bij de eerste heb ik er anderhalf jaar over gedaan en daarbij heb ik rotcyclussen, nu zit ik op dag 74, dus ik weet nooit waar ik aan toe ben.. Vandaar dat ik al heel veel testen heb gedaan, voor het geval iemand dat ook nog grappig vind!
sorry,je vraagt om een mening en die geef ik:x Bevalt het niet? Opnieuw: gefeliciteerd,ik denk dat je gewoon zwang bent Het is een duidelijke streep dus je hoeft niet te twijfelen!!