hallo meiden ik heb een vraagje voor een vriendin van mij. ze is nu 5 dagen overtijd en heeft vanmiddag een test gedaan van de kruidvat. hier verscheen meteen een controle streep maar in de eerste instantie geen test streep dus ze was al opgelucht. maar na ong 7 min verscheen er op de plek van de test streep zeg maar een roze stip/half lijntje. wat zou dit kunnen betekenen. is ze toch zwanger? of maakt ze zich druk om niks? alvast bedankt voor de antwoorden
was het na de afleestijd dat dat verscheen? dan is het sowieso niet betrouwbaar. Het kan een foutje zijn op de test. Het gaat om de 2 voor 5 euro testen van de kv toch? dan zou ik gewoon de andere test ook doen. Voor de zekerheid
Het enige antwoord dat ik me kan bedenken is; Doe er nog een. Ik heb dit ook wel eens gehad, op de plek waar het lijntje hoort te komen aan de bovenkant.. 1/4 deel echt duidelijk roze. Was niet zwanger. Controle lijn was gewoon goed. SUCCES!!!
dan is het wel binnen de afleestijd geweest maar nog geen gewoon streepje. Ik zou je vriendin adviseren nog een test te doen of heeft ze dat ondertussen al gedaan?