test geeft half lijntje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mijn3ekindje, Apr 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

Feb 24, 2011
    303
    0
    0
    hallo meiden ik heb een vraagje voor een vriendin van mij. ze is nu 5 dagen overtijd en heeft vanmiddag een test gedaan van de kruidvat. hier verscheen meteen een controle streep maar in de eerste instantie geen test streep dus ze was al opgelucht. maar na ong 7 min verscheen er op de plek van de test streep zeg maar een roze stip/half lijntje. wat zou dit kunnen betekenen. is ze toch zwanger? of maakt ze zich druk om niks? alvast bedankt voor de antwoorden

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

was het na de afleestijd dat dat verscheen? dan is het sowieso niet betrouwbaar. Het kan een foutje zijn op de test. Het gaat om de 2 voor 5 euro testen van de kv toch? dan zou ik gewoon de andere test ook doen. Voor de zekerheid

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Het enige antwoord dat ik me kan bedenken is; Doe er nog een.
    Ik heb dit ook wel eens gehad, op de plek waar het lijntje hoort te komen aan de bovenkant.. 1/4 deel echt duidelijk roze. Was niet zwanger. Controle lijn was gewoon goed.

SUCCES!!!

4. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

Feb 25, 2011
    1,803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    is denk ik een indroger! heb ik ook regelmatig na die 5 minuten met kv2v5.

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd morgen vroeg nog eens testen.

6. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

Feb 24, 2011
    303
    0
    0
    maar er staat dat je tot 10 min mag kijken

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dan is het wel binnen de afleestijd geweest maar nog geen gewoon streepje. Ik zou je vriendin adviseren nog een test te doen of heeft ze dat ondertussen al gedaan?

Share This Page