5 dagen voor NOD getest..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pinar, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    Hoi allen,

K wou mn verhaaltje ff kwijt...

Op 29-06 had k na aantal negatieve testen eindelijk positief getest.
    Gelijk na 2 weken heb ik op 12/13 augustus een MK gehad van 6w5d..
    4 dagen na mk had ik een inwendig echo ze zag ook een ei die aan t groeien was. We zijn gelijk door gegaan en hebben om de dag geklust t/m 28-08;)

Nu heb ik sinds paar dagen weer pijnlijke borsten, misselijkheid, moe, vaak plassen. De symptomen zijn er misschien wel, maar ik wou toch wel op me 'nod' testen. Collega van mij had al 5 dagen voor haar nod een positief test, daarom heeft ze mij overgehaald om te testen!

Ik gelijk een kv 2v5 halen en testen, maar omo wit natuurlijk :(( k voel me nu echt verdrietig en ben van plan om toch maandag te testen op me nod.

K ben eigenlijk ook wel bang om opnieuw te testen. Ik heb ook sensitest thuis liggen, maar of k t vertwouw?

Help!!!
    Pinar..

2. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Aller eerst wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad. 5 dagen voor nod is ook wel wat vroeg om al te testen misschien.

Er zijn weliswaar dames die dan al wel posi testen maar de meerderheid toch echt erna. Wil je natuurlijk niet ontmoedigen. Ik hoop heel erg dat je zwanger bent.

Ik zou denk ik zelf nog een paar daagjes wachten tot je nod en dan pas testen. Het is dan nu misschien nog een extra teleurstelling.

Veel succes en ik hoop dat het raak is.

3. Zien

Zien Lid

5 sep 2011
    62
    0
    0
    Ik heb een creatieve functie bij een zoetwarenfabr
    Het Brabantse Land
    Hoi Pinar,

Wat naar voor je zeg.... en wat herkenbaar! Ik heb in juli een MK gehad met een week of 6. 'Gelukkig' kwam alles er vanzelf uit maar het blijft toch iets verdrietigs.

Voor wat betreft die Sensi-test kan ik natuurlijk niet voor je beslissen.. maar persoonlijk zou ik wachten tot maandag! Je bent al een keer teleurgesteld, door die K2v5-test: wacht het gewoon even af!

En ik wacht met je mee... mijn NOD is ook maandag! Althans: dat denk ik gezien mijn rare cyclus na de MK.

Samen staan we sterk.. ik ga ook niet eerder testen!

Liefs, Zien :)

4. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon nog even afwachten tot je NOD. Niet iedereen heeft al genoeg hcg om eerder te testen. Ik heb bijvoorbeeld nooit voor mijn nod kunnen testen. Op nod kreeg ik een vaag lijntje en pas 5 dagen na nod een duidelijke streep. Dus wacht nog even af en als je niet ongesteld wordt, dan pas testen. Veel succes!

5. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    Dames bedankt voor de lieve reacties!!

Zien spannend k weet t ook niet zeker hoor, omdat ik altijd een cyclus heb van 30 dagen ga k rd vanuit dat het maandag is..

Solana voor me mk had k ook t zelfde 3 dagen na me nod had k ern lichte streep.

Ik heb 2 zwangerschappen gehad beide 1ste ronde zwanger geraakt. Nu hoop k stiekem weer snel zwanger te zijn en dat hoop k voor alle meiden!

Deel Deze Pagina