Vanwege de miskraam ben ik aan het kijken hoe mijn cyclus is en ben omdat mijn menstruatie heel raar is deze keer aan het door testen. Nu had ik gisteren het standaard lichte streepje en vandaag ineens een stuk donkerder. Hij is niet positief dat weet ik,maar normaal was dit wel een teken dat mijn eisprong er aan zat te komen. Ik weet dat hij morgen weer licht kan zijn. Maar zou je lh tijdens je menstruatie ook zo schommelen. Zit nu op dag 5 van mijn menstruatie. Begon echt met weinig bloedverlies en nu juist wat meer.
Test is negatief. Vorige week al bijna geen streep meer en nu helemaal niet meer. De afgelopen dagen ook een heel licht streepje op de ovulatietesten. Weet dat je voor je menstruatie ook altijd een wat donkere streep heb,maar 1 a2 dagen voor mijn menstruatie werd hij weer licht. Dus vroeg me af hoe dat tijdens je Menstruatie zit
LH schommelt je hele cyclus en kan tijdens menstruatie iets hoger zijn dan er (vlak) na. Dat de testen nu een (iets donkerder) streep geven kan dus goed en wil niet zeggen dat je ei er meteen aan komt. Je testen zijn immers nog niet positief.