Zondag gaan we aan mijn ouders vertellen dat ik zwanger ben. Zondag ben ik ruim 7 weken en mijn vader wil dan vanwege zijn verjaardag met ons naar de kroeg. Aangezien ik me daar niet onder uit praat hebben we besloten om het maar alvast te vertellen. Nu had ik nog even 2 van die kruidvat testen gekocht om nog even te controleren of ik nog wel echt zwanger ben. Er kwam gelijk al een mooie donkere lijn. Maar de teststreep blijft wel ietsje lichter dan de controlestreep. Ligt dat aan de testen van de kruidvat? Voor de rest maak ik me niet echt zorgen hoor, want was vanochtend ook voor het eerst misselijk en mijn borsten doen al 2 weken zeer.
Op een gegeven moment kunnen de testen het hcg niet meer aan. Als je 7 wk bent heb je al aardig wat. Geen reden om je zorgen te maken.. Maar, Gefeliciteerd!
Ik ben nu (als het goed is) 6 weken en 3 dagen. Maar bij mij is bij de kruidvat testen de teststreep nog nooit net zo donker of zelfs donkerder geweest als de controlestreep. Het ligt dus denk ik aan de testen van kruidvat, want met de zwanger en kids testen had ik dat wel.