Ovulatietesten blijven positief, al 2 cyclussen lang!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Iris198622, Feb 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iris198622

Iris198622 Nieuw lid

Dec 31, 2008
    2
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik ben hier nieuw op het forum, ik zit met een vraag waar ik nog geen antwoord op kan vinden, misschien heeft hier iemand er ervaring mee, of is het wel normaal!

Ik gebruik nu 2 cyclussen ovulatietesten. Vanaf de laatste dag van mijn menstruatie begin ik ermee en ik hou zon 3 dagen voor mijn volgende menstruatie ermee op. Dit om een beetje zicht te krijgen op mn eisprong.
    Nu zijn mijn ovulatietesten contstant positief, heb allerlei soorten merken geprobeerd, maar het blijft hetzelfde.
    Nu heb ik wel dat ik zon 2 dagen een iets donkere/dikkere streep heb.
    Kan ik er dan vanuit gaan dat dat mijn piekdagen zijn?
    Ik vind het toch een beetje vaag...
    Of is dit gewoon normaal?

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen!

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Allereerst van harte welkom :D

Weet je zeker dat je niet zwanger bent meid? Dan slaan ovutesten soms ook positief uit. Als jij al 2 cyclussen lang positieve ovutesten hebt dat hoort niet. er staat ook op sommige ovutesten dat als de tweede streep langer dan 3 dagen positief is je even moet bellen hoe of wat..
    Welk merk testen heb je allemaal gebruikt? Ben je misschien bekend met pco? Sommige vrouwen met pco testen vals positief bij ovutesten

Ik zou er toch een zw test tegeaan gooien, wie weet ben je wel gewoon ongi tijdens de zw schap?
    Zo niet, dan zou ik toch even de dokters ass of apotheek bellen voor advies

Liefs daantje

3. SeaShell

P.s: heb be musschuen een foto? Zo niet, zien de testen er dagelijks uit ziajs de test in mijn album van 2/2 om 11.30, of met welke van mij kun je die vergelijken? Dan heb ik een beetje een beeld

Zijn de teststreep en de controlestreep wel even donker of de teststreep donkerder? Want dan pad is een ovutest positief
    Liefs daantje

4. Iris198622

Iris198622 Nieuw lid

Dec 31, 2008
    2
    0
    0
    Ik heb helaas geen foto!
    Maar ik heb dus wel dat ik 2 dagen een echt hele donkere streep heb net zoals die van jou in je album!
    Maar bij de andere dagen heb ik ook wel een 2e streep maar wel lichter.
    Oh en zwanger ben ik trouwens niet! helaas ;)

5. SeaShell

als de tweede streep op de andere dagen lichter zijn, dan zijn ze niet positief meid ;) dat hebben heel veel meiden en is eigelijk normaal

pas als ze even donker of donkerder zijn dan de controlestreep zijn ze dus pas positief..

dus je hebt eigelijk maar 2 positieve ovutesten per cyclus, dus volledig normaal..

liefs Daantje

Share This Page