Hallo mensen, Gister deed ik een test met ochtendurine en kwam er een licht streepje te staan. Vandaag nog maar een test gedaan alleen niet met urine van gelijk na het opstaan aangezien ik eerst nieuwe testen moest gaan halen. Dus de test gedaan bij het 2e keer toileteren en me urine was heel licht. Dus ik ook de test gedaan en kwam er wel weer een streepje maar nog lichter als gister.. Hoewel ik de hele ochtend nog niks gedronken heb.. Hoe kan dat weten jullie dit? Dit is de test De bovenste is van 10 minuten geleden En de onderste is al 24 uur oud http://img18.imageshack.us/img18/9673/dscf1528fi2.jpg
hoi meid.. ik heb ongeveer dezelfde testen ( zie album) maar zit wel nog voor mijn NOD.. en iedereen zegt dat ik zwanger ben dus ga ik daar maar vanuit en de ene keer kan de test donkerder zijn dan de andere keer.. ligt echt puur aan de urine.. maar hoeveel dagen na je eisprong zit je? of hoeveel dagen voor je NOD? ik zeg alvast een voorzichtige proficiat kan je het zelf al geloven? ik nog niet echt namelijk haha liefs Daantje
Ik ben vandaag op me NOD Ik heb net de dokter maar even gebeld. Die zegt je kan niet een beetje zwanger zijn en die 2 testen zeggen genoeg. Dus ik hoef niet langs te komen.. Maar direct een afspraak maken met de verloskundige. En gelijk aan de foliumzuur. Dus dan neem ik aan dat mijn testen gewoon zwanger betekenen Oja ik ben op me oma's verjaardag uitgerekend
ik heb ook een afspraak met de verloskundige op 9 maart.. als het goed is ben ik dan net 7 weken zwanger.. ze wil dan even voor de zekerheid kijken hoever ik ben.. hoop zooo dat alles goed blijft gaan.. ben superr bang en onzeker.. als het goed is ben ik op mijn eigen verjaardag uitgerekend ( 27 oktober )
Ik ben er nog altijd zo onzeker over aangezien het 2 hele lichte lijntjes zijn! Maar bij 2 testen lijkt et me niet dat het indrooglijntjes zijn toch? Of dat ze allebei een valse positieve test geven
Ligt vast er aan dat het niet je ochtend urine was de 2e keer en die ene is die niet donkerder omdat het lijntje is ingedroogd? Ik zou me geen zorgen maken hoor, gefeliciteerd!
doe eens een digitale! je bent gewoon zwanger hoor mijn streepjes waren net zo licht als de jouwe en net om 18.45 kwam er op de digitale CB binnen een minuut ZWANGER te staan eerst twijfelde ik ook SUPER erg, maar nu niet meer
Ik heb vanochtend mijn laatste kv test gedaan en die was iets donkerder.. Kijk maar even als jullie willen.. http://www.mijnalbum.nl/Foto-LVS6PVZG.jpg
Die is super duidelijk meid! Geen zorgen meer maken he, je bent super zwanger Heb jij trouwens ook al last van misselijkheid en steken/krampen? Liefs daantje