ovulatietesten blijven positief???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door erlida, 16 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Ik heb nu al 4 dagen een positieve ovilatietest.Ik test smiddags en sávonds,maar de teststreep knalt werkelijk al van de test af nog voordat de controlle streep er staat???Ben 3 okt voor het laatst ongi geweest,en die was 1 dag best heftig, andere dagen wat minder, dus lijkt me niet dat ie posi uitslaat vanwege een zwangerschap....Test ik niet goed of kan je meerder dagen achter elkaar een posi test hebben:(

2. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Mag ik vragen welke ovutesten je gebruikt?

Liefs

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    kruidvat,maar die zijn niet goed las ik,dus nu sinds 2 dagen met een dipstick van het internet....Sensitest

4. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Ik heb vorige maand vijf positieve ovulatietesten van het Kruidvat gehad. Naar mijn mening zijn de kruidvat ovutesten niet betrouwbaar. Ik gebruik nu die van sensitest. Vandaag zou mijn eisprong zijn. Ik heb nog geen positieve test in handen gehad. Dus ik ga nog even door met testen.

5. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ik gebruik dus nu ook sensitest,en die slaan ook posi uit...nou ja,dan maar wat vaker;)

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik gebruik babyboom testen, en sensitest blijven bij mij meerdere dagen achter elkaar positief! terwijl ik met de bb testen weinig problemen heb, gebruik ze al ruim 1 jaar.
    afgelopen ronde ook een paar dagen een pos test gehad, wrs zat mijn eisprong niet echt goed....
    vandaag heb ik ook weer een knaltest, en meestal heb ik mijn ei dan echt binnen 24 uur....

Deel Deze Pagina