Vraagje :zwanger en kids ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bridgett, 20 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bridgett

Bridgett Actief lid

27 nov 2011
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap er niets meer van. Ik had op donderdag en vrijdag op de ovulatie dipstick testjes een heel lichte streep (veel lichter dan de controle streep). Gistermiddag had ik een best donker streepje , maar wel lichter dan de controle streep. Dus ik dacht vanmorgen wel een knaller te krijgen, maar helaas weer een licht streepje. Vanavond ook nog maar eens getest, en nu nog lichter dan vanmorgen.
    Kan ik er nu vanuit gaan dat mijn eisprong heeft plaats gevonden?
    Lopen de testen meteen terug nadat de eisprong heeft plaats gevonden?
    Gisteren was het dag 16 van mijn eerste cyclus met 50 mg clomid.

2. proudmom01

proudmom01 Actief lid

21 jul 2015
    183
    0
    16
    Die knaller kan ook over een paar dagen nog komen. Soms krijg je zomaar een vrij donker streepje maar daarna weer een paar dagen licht. Tenminste dat heb ik zelf ook. Dus hij kan nog komen :)

3. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Bij mij lopen de ovulatietesten van zwanger en kids op en dan ook weer snel af. Ik heb deze ronde op donderdagmiddag een knaller gehad en vrijdagochtend alweer lichter dan controlestreepje.
    Het is toch ook een kwestie van een aantal cycli ovulatietesten gebruiken en dan kom je er achter hoe het voor jou werkt.
    Ik hoop natuurlijk dat dit voor jou niet nodig is, maar dat je snel zwanger bent en dat deze spruit netjes blijft zitten en gezond en wel ter wereld komt!
    Sterkte, want ik zag je onderschrift!
    Pff heftige tijd heb je (gehad)

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Kan je een foto plaatsen van je testen?
    Dan kijken we even mee.

Deel Deze Pagina