Hi Allemaal! Wij zijn sinds juli 2015 gestopt met de pil en heb 4 februari een mk gehad na 7 weken zwangerschap.. Nu heb ik afgelopen woensdag mijn eisprong gehad.. Maar wanneer kan ik een test doen? Ik voel namelijk weer hetzelfde soort 'opgeblazen' gevoel als toen ik de eerste x zwanger was.. Misschien zit het tussen mn oren, maar ik hoop van niet! Ik ben benieuwd met hoeveel dagen dpo jullie positief hebben getest! Groetjes Irene
Bij mijn vorige zwangerschap met 10 dpo ligt positief getest. Nu zit ik weer in ronde 1, en zit nu op 8 dpo. Nog twee dagen wachten! Wat ik wel heel lastig vind Ik las dat eerder dan 10 dpo testen niet zo heel veel zin heeft...
Ik heb vandaag 8 dpo een heel licht streepje. Hopelijk morgen op 9 dpo duidelijker. Vorige zs ook op 8 dpo een heel licht streepje en op 9 dpo duidelijker
Ik zelf teste altijd 2 weken na een positieve ovulatie test, dat raden ze ook aan! Maar de meeste testen al een stuk eerder.. Is denk aan jezelf 😉
Hoe tel je trouwens je dpo dagen? Ik had vorige week woensdag een knal ovulatietest.. Vandaag heb ik ovulatietest gedaan en hij gaf weer een donkerder streepje (geen knal hoor), afgelopen dagen was die wit of een heel licht streepje.. Zwangerschapstest geeft omo wit
Als je je eisprong weet (maar dat weet bijna niemand exact, want ei spring normaal 24-48 uur naar lh piek) tel je de dag na je ei als 1 dpo. De meeste houden de 2e dag na je positieve test aan als 1 dpo.. Dus afgelopen vrijdag zou ik nemen als 1 dpo. Dan zit je nu op 6 dpo.