Ovulatietesten Clearblue

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Detti31, 11 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Detti31

    Detti31 Actief lid

    23 okt 2018
    127
    39
    28
    Vrouw
    Deze maand begonnen met ovu testen van CB.
    Ik heb alleen nog geen smiley. (dag 13) ik weet dat het nog best even kan duren voordat ik een smiley heb. Maar voor mijn gevoel zit ik wel in de dagen rond eisprong.
    Nu wilde ik weten of iemand van jullie ervaring heeft met deze testen en dat deze negatief blijven
     
  2. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Toevallig heb ik deze maand m’n eisprong gemist met de ovulatietesten van clear blue. Ik had wel de paarse met de knipperende smiley erbij, de clear blue advanced. Ik weet dat ik geovuleerd heb omdat ik temperatuur in de ochtend. Dus hij kan m zeker missen!
     
  3. Detti31

    Detti31 Actief lid

    23 okt 2018
    127
    39
    28
    Vrouw
    Thanks voor je reactie! Wat balen dat je hem gemist hebt! Gelukkig hou je het goed bij met temperaturen!
    Ik gebruik de roze. Dus niet de advanced. Maar ik lees vaker dat de piek bij CB gemist wordt.
    Ik zou ook graag willen temperaturen, maar door mijn slechte slapen en vaak uit bed moeten snachts lukt mij dat niet...
     
  4. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Je zou het toch kunnen proberen. Bij sommige vrouwen is temperatuur minder gevoelig en wordt nog steeds wel echt verschil waargenomen en kun je best inschatten of de eisprong geweest is.. zou het dan wel met een kleine slag om de arm interpreteren maar baat het niet dan schaad het niet!
     
  5. Detti31

    Detti31 Actief lid

    23 okt 2018
    127
    39
    28
    Vrouw
    Dat is zeker waar! Dat ga ik de volgende cyclus eens proberen!
     
  6. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Ik heb ook de roze variant. Ik raad je aan 9m gewoon dipsticks te halen van zwanger&kids bijvoorbeeld en dan als je denkt je piek te hebben een clear blue te doen. Ik heb altijd goed gezeten met de roze clear blue. Maar om alleen clear blue te gebruiken is ook onnodig duur.
     
    Rosa5 vindt dit leuk.
  7. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Ik vind cb ook niet echt betrouwbaar. Soms had ik met dipsticks een piek en met dat ding dan geen smiley. 1 maand deed ik het alleen met clear blue en toen vond ik geen piek..
     
  8. Typicalme

    Typicalme Fanatiek lid

    11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Ik heb mijn piek nooit gemist met de roze clear blue. Ik gebruikte hem als ik aan mijn lichaam dacht te merken dat ik in mijn vruchtbare dagen kwam. Daar had ik altijd weinig testen voor nodig (hooguit 3 dagen 1 x daags) en vond hem altijd, zelfs met mijn onregelmatige cyclussen.
    Maar goedkopere dipsticks en dan bevestigen met een clear blue heb ik ook altijd een slim plan gevonden. Echter was dat voor mij niet nodig.
     
  9. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Jaren de advanced gebruikt en serieus geen 1 keer een piek gemist. Altijd op het zelfde tijdstip geplast? Ik vond die smiley een stuk duidelijker dan jezelf scheel turen op streepjes en kijken of ze even donker zijn bijv XD
     
  10. K00

    K00 Niet meer actief

    Ik testte elke ochtend. Cyclus van 27 dagen, smiley op dag 16. 17e was hij weer weg.
     
  11. Detti31

    Detti31 Actief lid

    23 okt 2018
    127
    39
    28
    Vrouw
    Bedankt voor alle reacties!! Vanmorgen had ik een smiley!
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  12. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Nooit een piek gemist. Om kosten te besparen deed ik testen met goedkope dip sticks , en bevestigen met clear Blue. I
     
  13. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Zo deed ik het dus ook.
    Dipsticks van Zwanger & Kids worden super duidelijk positief. En als hij bij a positief was deed ik ook de roze clearblue erbij. Nooit een piek gemist.
     
    Brinsa vindt dit leuk.
  14. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Ik heb er echt goede ervaringen mee hoor. En je eisprong hoeft natuurlijk niet altijd op dezelfde CD te zijn. Hier was ie op dag 12 dan de volgende cyclus ineens op dag 21.. ga zo maar door. En ik temperatuurde erbij en als ik een smiley had, had ik echt meteen een dag erna een verhoging max 2 dagen later.. dus betrouwbaar zijn ze wel.
     

Deel Deze Pagina