Heeft iemand ervaring met de zwangerschapstest van sensitest/midstream?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chocolaatje, 21 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

De vraag zegt het al, zijn deze testen iets?

2. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met sensitest erg nare ervaringen. Streepjes en dan toch niet zwanger zijn ! Heb ze toen een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat ze MAAR 99% betrouwbaar zijn...hier nooit geen sensitest meer !

3. chocolaatje

Shit, en ik heb ze al besteld:(, niet die dipsticks maar de midstream. Met de ovulatietesten van sensitest heb ik wel goede ervaringen namelijk.

4. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had die met het hartje....weet niet of dat de midstream is ???? Misschien heb jij wel betere ervaringen ermee meid, succes !

5. chocolaatje

Die met dat hartje heb ik dus besteld.. Nouja, ik zie het wel, als het niks mocht zijn heb ik pech.

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Die met dat hartje zijn inderdaad de midstreams.
    Ik heb altijd alleen sensitest in huis gehad, met de ovutesten goede ervaringen en de zwangerschapstesten ook.
    Ik had de dipsticks en deden prima hun werk.
    Heb ook een keer de midstream ovutesten en zw.test gehad.
    Ovu's vond ik iets moeilijker aflezen, de zw.test deed toen wat deze moest doen. Bleef toen wit en dat klopte toen.
    Succes met testen!
    Mexican

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb ook de midtstreamtesten met hartjes - indicator en ik ben heel erg tevreden over deze testen ..Ik moet wel zeggen dat ik na een positieve test ,er ook altijd eentje van kruidvat 2 voor 5 euro doe , en ze hebben bij mij tot nu toe nog altijd dezelfde uitslag gegeven .........

8. Angelina

Angelina Niet meer actief

Hier ook heel tevreden over de testen! Positief was bij mij positief en negatief, negatief. Klopte altijd ;)

9. chocolaatje

Nou, dan zal het wel goed zijn!:) Ik moet nog even wachten hoor met testen, moet eerst mijn ei nog krijgen over een week. Maar ik bestelde ovu.testen en ik dacht bestel ook gelijk 3 zwangerschapstesten, deze waren niet duur vandaar.

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb ook altijd goede ervaring mee gehad
    goed af te lezen en nooit een fout ermee gehad

Deel Deze Pagina