Hallo, Ik ben sinds 2 februari bezig met ovulatietesten van zwanger en kids...Ik heb in december een miskraam gehad...9 januari knalovutest gehad...24 januari ongesteld geworden na 49 dagen....nu dus in afwachting van mn ei..maar wordt er gek van..hij blijft gekleurd, maar niet knal....kan iemand mij helpen met duidelijkheid? Alvast bedankt....
yeps...heb de tijd erachter staan maar ze zijn ook niet heeeeeeel negatief...ik heb ze wel eens negatiever gehad, daarom vind ik het zo raar...lichamelijk wel wat klachtjes nu wat kan wijzen dattie nog komt..maar dan zou de test toch al iets donkerder moeten worden??
Oeps haha had ik niet eens gezien een ovu test wordt nooit geleidelijk aan donker...zoals bijv een zwtest dus dat je nu al ene paar dagen een streep heb zegt helaas niets Hij meet je LH piek en die piek is er of niet...die bouwt zover ik weet niet langzaam op... Ik had soms dagen een streep...dan dagen blanco en opeens knal
Thnx voor jullie reacties meerdere zijn altijd welkom ok, nja ik heb altijd wel oplopend gehad..althans, dan zag je dattie knal eraan zat te komen..dus vandaar dat ik het vaag vind dat het nu zo loopt....wordt er niet heel zeker van zeg maar.....zou het nut hebben om vanavond nog een x te testen? want heb wel last van mn onderrug en wat slijm (sorry) vorming waar ik een draad van kan trekken...
Er zit altijd wat lh in je urine, de ene keer is het 2e streepje beter te zien dan de andere keer. Ligt er ook weer aan hoe geconcentreerd je urine is op dat moment. Deze zijn in elk geval allemaal negatief. 2e Streepje moet echt even donker zijn of donkerder. Succes!
dattie even donker of nog donkerder moest zijn weet ik, want heb al 2x zo'n knaltest gehad..dit is de derde keer dat ik met ovutesten werk zeg maar....ben op dag 10 begonnen net als vorige keer....ben bang voor een lange cyclus
nee, ik temperatuur niet..dat vind ik gedoe en ik wil het eerst op wat minder intensieve manieren proberen..ik werk onregelmatig dus is ook lastiger tempen dan iedere ochtend zelfde tijd....anders moet ik om half7 tempen als ik smiddags zeg maar pas hoef te werken....
Ja het is idd wel vele werk, maar zo weet je wel of je ei geweest is... ook al heb je geen knal ovu test gehad.... Ik werk ook onregelmatig, maar iedere dag gaat om 6 uur de wekker even 2 minuten tempen en weer verder slapen
Ik zou ook zeggen 3e van boven, heb zelf deze ronde voor het eerst ovutesten gebruikt en die gingen van geen streep op vrijdag oplopend naar een knaltest maandag en woensdag aflopend weer wit, dus ik denk dat dat wel kan! Heb ook buikpijn gehad waaraan ik mijn ei herken. Bij mij zijn de testen nu alleen niet meer positief, ik bedoel, de strepen vervagen, en ik heb ook de dipstick van zwanger en kids. Kan het zijn dat de test die nu het donkerste is eerst wel positief was (na 10 min)??
de testen zoals ze hier staan, zijn niet anders van kleur geweest....en de derde van boven is het donkerst maar nog geen knal naar mijn idee @Janoab, dus wel oplopend of lees ik dat verkeerd? @Hendrika, dapper van je hihi wie weet doe ik dat ook over paar maandjes....
Ik herken je situatie van mijn eerdere cyclus toen ik net begon met de ovutesten. Ik had ook een mooi oplopend rijtje die daarna weer lichter werden. Toen geen knaller gehad, maar omdat ze weer wit werden ging ik er van uit dat mijn ei geweest was. Ook de krampen van een eisprong. Uiteindelijk bleek dat mijn eisprong een week later was! Dus als ie niet echt positief is (dus 2e streepje echt even donker of donkerder) dan zou ik echt nog even doortesten!
Ik heb hetzelfde voor. MK in december. 1ste menustruatie gehad op 14 januari.... Vanaf de dag dat mijn menstruatie voorbij was, ben ik gestart met testen... ik gebruik de digitale van CB tot op vandaag nog steeeds geen positieve test en normaal zou ik volgende week alweer ongesteld moeten worden. maar ik zie dat de test van gisteren en deze morgen, donkerder zijn dan mijn vorige... (als ik naar de streepjes kijk bij O ) doortesten zou ik dus zeggen.... door de mk kan de cyclus volledig in de war zijn....
hmmm...ok ik heb nog 5 testen liggen..dus doe nu maar steeds dezelfde tijd...kben heel benieuwd...we klussen nu om de dag..soms om de 2 dagen...maar we willen wel die knaltest spotten...en tis nog zo dat als ik nu binnen 2 dagen mijn eisprong kan spotten, ik nog niet heel erg buiten mn maximale cyclus zit van voor mn miskraam...ik had toen cyclussen van 28-30-32 dagen...en daarna zwanger...die 49 dagen kwam echt door de mk...ik had heel fijn mn eisprong gespot (was daar super blij om omdaat ik ook wel eens hoor dat iemand geen eisprong meer heeft de cyclus na de mk)...En netjes 14 dagen daarna werd ik ongesteld..dus het zit lichamelijk op dat vlak wel gewoon goed...en als ik binnen 2 dagen mn eisprong heb, zit ik op mn maximale cyclus van ongeveer 32 dagen.....dus mag ik dan klagen???
De hoop nog niet verliezen!!!! Ik ben ervan overtuigd dat je hem ook deze maand zal spotten!!!! en een paar dagen later je eisprong hebben, kan zeker! (ik daarintegen,... zit al 10 dagen erover!) liefs
Bij mij was het idd oplopend en ook weer aflopend. Ik heb wel een test gehad waar het streepje donkerder was dan de controlestreep (na 10 min) maar nu zie je dat er niet meer op, is wat vervaagd. En nu heb ik helemaal geen streep meer.... Iedereen is weer anders, maar ik zal voor de zekerheid nog eens testen volgende week