Hallo allemaal, Ik ben sinds twee maanden bezig met de ovulatietesten van Zwanger&Kids. Eerst heb ik twee setjes van 15 stuks besteld en afgelopen maandag heb ik een setje van 25 stuks binnengekregen. De tests uit de laatste set werken heel anders dan de eerste 30. Ze lijken onvoldoende urine op te nemen binnen 10 seconden en ze lopen niet roze door (wat de eerste altijd wel deden) voordat ze weer licht kleuren. OOk de teststreep is lichter dan de eerste testen die ik heb gedaan. Dacht steeds dat het aan mij lag, dus heb er al meerdere gedaan...maar ze laten allemaal hetzelfde zien. Ik heb Zwange&Kids al gemaild, maar nog geen reactie (kan ook niet..heb pas 5 minuten geleden gemaild ).. Het viel me op dat als ik ze een paar seconden langer in de urine hou, ze wel goed doorlopen...maar kan me voorstellen dat dit niet betrouwbaar is. Mijn vraag aan jullie is; wie herkent dit bij deze ovu-testen? En wat hebben jullie toen gedaan?
echt? Zou dat niet de betrouwbaarheid in gevaar brengen? Ik ben ook echt zo'n muts die heeel precies (met stopwatch) 10 sec. erin houdt... Maar misschien is dat helemaal niet nodig?!
ik heb dit ook gehad bij de laatst bestelde ovu testen! ik baalde hier ook vreselijk van en had ze ook een mail gestuurd. ze waren heel begripvol en hadden het nog niet eerder meegemaakt zeiden ze. ik heb 15 nieuwe gestuurd gekregen. ik had er 25 besteld maar als ik die langer erin hou werken ze wel, dit geven ze ook als tip aan. als de andere het niet goed zouden doen kreeg ik daar ook nieuwe voor. de nieuwe werken trouwens wel goed.
Ze werken prima als je ze er langer in houdt. Ik heb ook geen stopwatch ik kijk gewoon tot het halverwege is en dan stop ik ermee. Volgens mij is het dan ongeveer twintig seconden. Resultaat is altijd prima.