Hallo dames .ik heb net een test gedaan en dit kwam met 4 min .gewone van action . Is dit positief of een indrooglijn ? Ik zit als ik van me vorige cyclus uit ga 6 dagen voor nod .
Je zegt zelf al na 4 minuten gedaan, denk dat je sowieso je antwoord wel hebt mbt de indrooglijn Maar ja dit lijkt me positief
Sorry dames ik ben weer een aantal dagen verder . De test die ik laatst gedaan had was vals positief omdat die streep uit eindelijk verdwenen was . En daarna steeds getest en was negatief steeds .vandaag weer een test gedaan maar van een ander merk testjezelf . Daar verschijnt een licht streepje . Iemand ook ervaring met die test ? Zou ik nu ook een clear blue test kunnen doen die aangeeft zwanger / niet zwanger en weken? Of predictor early ? Ik twijfel welke test ik nog zou kunnen doen of paar dagen wachten om te kijken of het oploopt ? Wat is jullie advies .ik plaats een foto van de test erbij die ik net gedaan heb .dank jullie wel alvast
Het streepje verscheen binnen de tijd maar misschien niet zo ver als gedacht aangezien ik ook niet weet wanneer me eisprong was . Komende dagen zal het dan duidelijker moeten worden als het echt zo is en anders wachten tot ik weer ongesteld moet worden en dat zou dan binnen aankomende 3 dagen moeten zijn .maar dank jullie wel nog .
Is goed ik heb die inmiddels besteld en dan doe ik die over 2 dagen als ik dan ook nog niet ongesteld ben geworden
Ik kon het toch even niet laten heb toch maar weer een testjezelf test gedaan het lijkt ietsje duidelijker dan gister het is ook licht roze van kleur . Op de wat onduidelijk. Morgen maar cb digitaal doen als.ik die binnen heb
Maar toch zou ik denken dat als die van vorige week zaterdag echt een hcg streepje was dat hij niet echt aan het oplopen is aangezien het morgen een week later is
Nee dat was vals positief toen omdat erna die streep verdwenen was en de dagen erna toen negatief getest . En gister vaag streepje en vandaag iets duidelijker
Aaah oke.. dan zou je vandaag ongesteld moeten worden zei je toch? Ben benieuwd wat je testen verder doen! Spannend