Ik heb/had een vermoeden dat het eens raak zou kunnen zijn. Buikpijn onderin,misselijk,me gewoon anders voelen. Dus ik heb een cb test gedaan en die gaf tijdens het lopen van de test echt een lichte + aan. Ik helemaal trillen natuurlijk,want dan zou het wel weer snel raak zijn!!!! Mijn vriend zag het niet maar ik zag m echt duidelijk. Mijn vriend is altijd pas overtuigd bij een dikke vette test haha,dus die geloofde er niet in in deze test. Nu weet ik wel dat de CB testen opzich meer Hcg nodig hebben voor een duidelijke test. Nu lees en hoor ik om me heen dat ik beter gewoon kan testen met de kruitvat testen,die 2 voor 5,-Euro. Maar zijn die ook echt gevoeliger? Heb ze wel gekocht maar voor ik weer ga testen wil zeker weten of die echt gevoeliger zijn dan de CB testen die een + moeten aangeven als je zwanger bent. En ik maar zeggen: Ach na 3x zwanger te zijn geweest en 2 prachtige kinderen te hebben en een vlinderkindje ben ik niet meer snel onzeker over de testen. Nou,dus wel...... Muts ben ik ook whaha. Maar nu vraag ik me dus af of de kruitvat testen echt gevoeliger zijn dan de CB testen. Hoop dat iemand me raad kan geven want weet nu niet of ik nou inderdaad zwanger ben maar heel vroeg nog,of dat het niks is. Want het zo licht dat ik het niet op de foto gezet krijg,anders had ik er een foto bij gedaan in dit bericht maar op de foto zie je het niet. Erg frustrerend dit en vooral zenuwslopend! Wil weten wat er is in mn buikkie,een mini mensje in ontwikkeling of gewoon dat ik ongi ga worden.
Ik hoor van iedereen dat de KV 2 voor 5 erg gevoelig zijn dus ik zou het erop wagen Hopen op een dikke vette streep zodat je vriend het ook geloofd
Oei. Ik heb een hekel aan Plus-testen....Zowel van CB als van Kruidvat. Het nadeel van die testen waar een plusje op moet verschijnen, is dat de verticale lijn (van de plus) even breed moet zijn als de controlestreep. Pennenstreepjes betekenen veelal negatief. Je kunt inderdaad het beste die Kruidvat 2 voor 5 euro kopen. Die zijn ook erg gevoelig trouwens, nog gevoeliger dan die rottige CB Plus-testen. En als je het liever bij CB houdt: de CB met indicator is ook erg goed, maar die zou ik wel na NOD doen.
Met de cb had ik een week na de ma al een nega test en de kv gaf nog een lichte maar toch duidelijke streep aan. Dus ik denk dat ze indd wel gevoeliger zijn en zou er toch zo'n testje aan wagen.. Succes
Ik had nu ongi moeten zijn dus ik kan gewoon testen maar ik heb nu echt een hekel aan CB haha. Ik ga straks gewoon de kruitvat test proberen. Hoop echt ZO dat er wat op verschijnt en niet alleen die controle lijn!
CB met plus zijn idd klote testen, heb die ook weleens gehad, en mooi vals posi .. !! Ik zou zeker ff een kruidvat testje doen.
Kruitvat test was negatief!!! Nu wachten of en wanneer ik ongi ga worden. Ach tis pas de eerste ronde dus komt wel goed!
Ik heb ook wel vrij kort na de cb test een nieuwe gedaan maar goed. Ik zie nu dat de cb test een penlijntje geeft dus niet positief is dan?! Vind het echt rot testen! Ik wacht gewoon nog een paar dagen af. Heb alleen nog nooit gehad dat ik meteen een lijntje kreeg toen de urine door de test liep. Als het negatief was zag ik altijd alleen de - streep en niet eens een lichte + lijn. Hij is dan niet even breed als de - lijn maar verscheen wel direct tijdens het testen. Toen ik m zag was ik er van overtuigd dat het raak was! Nu weet ik het ff niet meer.... Maar als ik over een weekje ongeveer nog niet ongesteld ben dan testen we gewoon nog een keertje. Haha en ik denk nu echt bij mezelf .... Daar gaan we weer LOL
Gewoon even een paar dagen wachten.....geen bloed, geeft moed.... Over een paar dagen 's ochtends even een Kruidvattestje doen.
inderdaad gewoon even wachten. Als je zwanger bent is de concentratie hcg in je urine nog laag.. Dus dat de test negatief is wil nog niet veel zeggen.. Hoewel je al wel na je nod zit begreep ik.. Maar geef de moed nog niet op De namen van je meisjes.. Wat passen die leuk bijelkaar.. dat wilde ik nog even zeggen
Ik geef de moed nog lang niet op,we zijn net 1 maandje bezig hihi. Komt helemaal goed,we hebben geduld. Hihi leuk je reactie op de namen van mn meisjes. Passen goed he haha,heb er ook met mn mannetje goed over nagedacht welke naam we zouden nemen voor een meisje en jongen. Maar de naam van het meisje was het leukste en bleek ze nog een meisje te zijn ook haha. Heb de naam voor een eventueel volgend meisje al in mn hoofd,jongensnaam zou ik nu echt nog niet weten. Maar we hebben nog wel even,eerst zwanger zien te raken hihi. Is wel zo handig haha
Haha de namen komen nu al om de hoek hihi. Leuk om zo alvast ideetjes op te doen voor de toekomstige beeb! Heb trouwens niet meer getest,ook nog geen duiveltjes op bezoek... Misschien een langere cyclus deze maand? Als ik na het weekend nog niet ongi ben geweest dan ga ik opnieuw een testje doen. Ben wel super benieuwd of ik nou ongi ga worden of misschien zwanger ben..... Maar ik denk dat het een ongi gaat worden want heb de fijne pukkeltjes(altijd voor ik ongi ga worden) Opruimwoede(tja,merk ik het ook aan) Minder honger...(ook zo'n kenmerk bij me) Wat ik alleen wel heb is dat ik nu wel in de morgen misselijk ben. Afgelopen week bijna tot overgeven toe maar gelukkig is me dat bespaard gebleven haha. Maaaar,ik was toen al dagen grieperig dus denk dat die misselijkheid van toen gewoon daar van was. Alleen waarom ik nu de laatste ochtenden vooral misselijk ben??? Misschien omdat ik er teveel aan denk?
Jeetje.... Dat je het volhoudt om zo lang niet te testen. Ik zou het niet kunnen. Ben benieuwd wat de test aangeeft het weekend.
ik zou ook al 3 keer weer hebben getest Maar namen bedenken is zo leuk dus ben benieuwd naar de volgende naam
Lieve, Lenthe en Lotus vind ik heel erg mooi bij elkaar passen..... Maar ook weer even ontopic: vind het ook knap van je dat je zo lang gaat wachten voordat je weer gaat testen. Ik had morgen een testje gewaagd en dan desnoods weer eentje na het weekend.