Ovulatietesten: elke dag, om de dag of..?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Brabootje, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Hoi dames,

Zoals jullie zien in mijn onderschrift is mijn cyclus niet heel constant. Door de laatste uitschieter van 54 dagen ben ik eigenlijk het vertrouwen een beetje kwijt...
    Deze cyclus ben ik gestopt met temperaturen in de hoop dat ik het dan allemaal wat los kan laten. Ik wil nu wel ovulatietesten gaan gebruiken. Heb gisteren de eerste test gedaan (dag 18 van mijn cyclus) en had een lichtroze streep.
    Wanneer kan ik nu het beste weer testen, meteen vandaag? Als ik dan weer mijn eisprong op dag 42 zou hebben, kan ik beter alvast een jumboverpakking ovulatietesten bestellen.. ;)

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik zou toch elke dag even testen want die 54 is echt een uitschieter je zit meestal rond de 35 dagen. Ik las op het forum dat ze bij de action ook ovulatie testen hebben voor 2,50 5stuks misschien is dat dan een mooie optie heel veel succes

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zou elke dag doen. Heb ik ook gedaan deze ronde.
    Je kunt ook 2x per dag doen, dan heb je nóg meer duidelijkheid. Maar als je gewoon de boel goed in de gaten houdt, lukt 1x per dag ook wel hoor.
    Om de dag zou zonde zijn, want dan kun je je eitje missen!
    Succes!

4. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    op de site van zwanger&kids hebben ze een jumbopak ovu testen voor weinig, werken super!
    ik zou elke dag testen omdat je zo onregelmatig bent.
    ook zou ik eens kijken of je tarwekiemolie erbij kunt gaan slikken.
    het helpt wel eens bij een regelmatige cyclus krijgen.
    ook werkt het goed voor de doorbloeding van de baarmoeder.
    ik slik ze nu al 3 maanden en het gaat super met mn cyclus!

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Offff 3 x per dag :p:)

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    In ieder geval elke dag. Als je om de dag test, zeggen de testen niks. Je kunt tussendoor makkelijk de LH-piek missen, dus dan kun je net zo goed niet testen. Succes!

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Fijn kiwi dat de tarwekiem goed helpt bij je cyclus! In hoeverre heeft het jou geholpen (wat waren je cycli eerst en hoe zijn ze nu?). Ik slik teunisbloemolie sinds een week maar heb ook tarwekiem in huis, geen idee welke ik beter kan pakken..! :(
    Inderdaad de website zwanger & kids biedt veel voordeelverpakkingen aan, goede prijsjes!

Deel Deze Pagina