Gebruik voor het eerst ovulatie testen. Wat betekent een licht streepje bij de t. Ik had van de week bij de testen helemaal geen streep.' groetjes jolanda
dat je ei onderweg is pas wanneer het t streepje gelijk of donkerder dan c is heb je je lh piek Dus springt je eitje binnen 48 uur
dus met een beetje geluk morgen met testen een lh piek . Als ik het dan goed begrepen en gerekend heb zou mijn ei ongeveer in het weekend komen? groetjes jolanda
Wil echt nog niks zeggen behalve dat je door moet testen. Ik heb de hele maand wel lichte streepjes, de ene maand duidelijker dan de andere. Als je teststreep minimaal net zo donker is dan je controle streep dan zit je op je piek. Binnen maximaal 48 uur hoort je eisprong dan plaats te vinden.
Een licht streepje zegt helaas helemaal niks. Je hebt altijd LH in je lichaam, waardoor je altijd een licht streepje kunt hebben. Het duidt er helaas niet op dat je eisprong onderweg is. Gewoon door testen totdat je een duidelijke positieve test hebt (zie bijsluiter van de test voor verdere uitleg over de streepjes)
Klopt wat Jippie zegt. Sommige vrouwen hebben de hele maand door die lichte tweede streepjes. Dit zegt dus inderdaad niet dat je "ei onderweg is". Voor hetzelfde geld duurt dat nog een dikke week! Bij een positieve ovutest moet het teststreepje minimaal even donker zijn als de controlestreep.
na 2 dagen lichte strepen vandaag een knal streep. Duidelijk aanwezig, duidelijk donkerder als gister en donkerder als de controle streep. Heb geloof ik wel door hoe de ovulatietesten werken bedankt voor de info
vandaag een vette knal streep vergeleken bij gisteren. Geen twijfel over mogelijk. Snap nu wel hoe die ovulatie testen werken