Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Rond mijn eisprong (ik ga ervan uit dat het mijn eisprong was maar weet het niet 100% zeker) heb ik een bloeding gehad met enkele slijmerige stolsels (van die draden zegmaar). Vooral als ik me had ingespannen kreeg ik bloedverlies. Het heeft 3 dagen aangehouden 10-12 mei. De vierde dag had ik alleen een keer roze bloed in het toilet met enkele kleine stukjes ernaast van een paar millimeter. Sinds eergisteren heb ik ook last van een vaginale infectie, maar dat begint al weg te gaan (veel drinken, weinig snoepen). Ook heb ik last van mijn onderbuik. Een soort drukkend gevoel. En mijn borsten zijn iets groter. En gisteren was ik erg moe. En een rommelende buik. In april heb ik overigens een ma gehad, misschien heeft dit ermee te maken? Zijn er vrouwen die dit herkennen? Ik word gek van de hormoonschommelingen en alle klachten. Eerst zwangerschapskwaaltjes, daarna miskraam, nu weer van alles... Pffff. Sorry voor mijn gezeur, maar zit er een beetje doorheen. Hopelijk kan iemand me gerustellen of uitleggen wat er aan de hand kan zijn.
Net verloor ik een hoopje slijm tijdens het plassen en ook veel tijdens het afvegen op mijn wc-papiertje. Het is roze van kleur... Gek toch? Grr word een beetje gek van mezelf. Heb de neiging mijn verloskundige te bellen. Maarja... Het kan van alles zijn. Ik hoop natuurlijk zwanger te zijn. Maar met al die stolsels en bloedverlies is dat denk ik niet mogelijk. Sterkte Pillow, het is echt verwarrend hè?
Weet je zeker dat je toen je eisprong had? En dat je geen rest-hcg meer hebt? Ik had na mijn vmk nog een maand hcg in mijn lichaam, en die hele maand af en aan bloedingen, soms met enorme slijmdraden (echt heel taai spul, heel raar), soms met stolsels, soms rood, soms bruin - anything. Je lichaam moet zich toch even opnieuw instellen dan. Na 4 weken kreeg ik een soort menstruatie (zonder tussendoor een ovulatie gehad te hebben dus) en daarna was het laatste beetje hcg en weefsel duidelijk weg en werd alles weer normaal.
Ik had een paar dagen geleden wel een test gedaan en die was negatief. 15 april was ik schoon op de echo. Daarom snap ik er niks van. 18 april een menstruatie, echt met veel kramp en bloedverlies. En deze keer nergens last van. Alleen savonds op dag 1 moe en duizelig en veel buikpijn buikpijn. Verder geen ongesteldheidsklachten zegmaar.
Een eisprong gaat niet samen met drie dagen bloedverlies met stolsels. Een ovulatiebloeding is heel erg zeldzaam, en het schijnt alleen een drupje te zijn. Dus ik denk dat het iets anders geweest is.
Je kunt geen gynaecoloog meer bellen natuurlijk, maar dat zou ik doen. Heb je recentelijk een miskraam gehad?
Ik heb idd de gynaecoloog gebeld. Kreeg de telefoniste en die zei dat het een menstruatie is. Maar zo voelt het helemaal niet. En mijn menstruatie zal onregelmatig blijven in het begin zei ze. Dus daar heb ik ook niet veel aan.
Ik ben vandaag gaan menstrueren op 9dpo, ik denk dat ze toch gelijk heeft. Mag je niet eens hcg prikken?
Dan zou ik een cyclus van 21 dagen hebben gehad. Zou dat kunnen? En het was wel heel erg weinig bloed voor een ongesteldheid. Ook geen buikpijn. Soms op het toilet ineens bloedverlies. Alleen de 1e dag heb ik tampons gebruikt. Nouja, ik moet gewoon maar geduld hebben. Maar sta bekend om mijn ongeduld haha.