Okeee.. echt al een week aan het testen zowat.. omo witjes maar zoveeeel wat erop wijst.. vooral de boobs, de opvliegers met misselijkheid EN NU.. helaas niet met ochtend urine en na 3 glazen drinken.. toch echt licht een streepje hoor op k2v5.. probeer m zo met mn lullige tel op de foto te krijgen! Stiekem want ben ah werk hahahahahah Morgenochtend nog een keer.. dan moet ie duidelijker zijn...
Jaa!! Krijg t hier niet zo goed goed op de foto in de wc en wil geen collega's mee laten turen wuhahahaha.. foto komt later!
Sorry ladies!! Werd verrast door mijn mannetje vrijdagavond.. Kwam thuis, hij had uitgebreid gekookt, kaarsjes aan, helemaal gezellig gemaakt. En heb me toch een mooie ring gehad!!! Nee geen verloving nog hihihi, relatiering.. een prachtige! Witgoud, goud en een diamantje.. en hij dezelfde zonder t steentje dan. Echtheidscertificaten erbij... was superlief........ zucht hihihi.. nog steeds verliefd, hoe doet ie dat.. Anyhoe,,,,,,,,,,,, de rest is minder rozekleurig ben ik bang... weekend ook niet meer getest, heel druk gehad samen met t bedrijf. En nu sinds gister kramp, vanochtend een soort van aankondiging van menstruatie.. en een negatieve test, met een mega tuurlijn. Note to myself: niet te blij worden bij tuurstrepen......... :'(